Tämä tästä nyt vielä puuttui..!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
SATTUU S****NA!
Just joo.. mitäs tässä on nyt sitten tiedossa?
Kersa heitti mulle pallon ja se onnistui taittamaan multa peukalon kynnen katki keskeltä kynttä vaakasuorassa.. great. Kai se nyt sitten joutessaan lähtee toi yläosa irti, vaikka mä yritän pelastaa sen laastarilla :laugh:
Mutta au au au au au.. mulla ei oo ennen sattunut näin, paitsi joskus pentuna kun multa irtos koko kynsi lääkärin avustamana, mutta en kai mä siitä mitään muista :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Jäitä siihe, helepottaa kippeetä. Varmana sattuu :/

Paskat, mä painelin saunaan muutaman minuutin kiroiltuani ja tupakan poltettuani. Tämä sattui siis tuossa tunteroinen sitten.. vieläkin sattuu, ei varmaan saunassa käynti auttanut peukaloon mutta hermoja ainakin rauhoitti :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Jäitä siihe, helepottaa kippeetä. Varmana sattuu :/

Paskat, mä painelin saunaan muutaman minuutin kiroiltuani ja tupakan poltettuani. Tämä sattui siis tuossa tunteroinen sitten.. vieläkin sattuu, ei varmaan saunassa käynti auttanut peukaloon mutta hermoja ainakin rauhoitti :D

Kova mimmi :D

Mulla taittuu usein kynsi kun pitkät kynnet. Sattuu oikeasti ja sitten joutuu leikkaamaan muutkin. Monesti laastarilla itsekin kynttä kasvatellut kun menee sormenpääkin kipeäksi jos ihan juuresta katkeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
|O auuuuuuuuu
ja hyiiiiiiii,ajatuskin et kynsi irtoo :o

Arvaa miltä musta tuntuu, kun toi sattuu tuolla laastarin alla.. ei pysty ajatella mitä tuolla piilossa kynnelle oikein tapahtuu, tulevista päivistä puhumattakaan :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
|O auuuuuuuuu
ja hyiiiiiiii,ajatuskin et kynsi irtoo :o

Arvaa miltä musta tuntuu, kun toi sattuu tuolla laastarin alla.. ei pysty ajatella mitä tuolla piilossa kynnelle oikein tapahtuu, tulevista päivistä puhumattakaan :o :o

en edes halua arvata :o
oikeesti musta on niin ällöttävää pelkkä ajatuskin et kynsi irtoo tai taittuu |O

Yhteistyössä