M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja jees:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mullakin on lapsille legoja yhteiseksi. vaatteita saavat sitten omaksi. monet myös ihmettelevät kun lapsille annetaan ns "yleistä käyttötavaraa" lahjaksi, mutta musta vaatteet yms ovat hyviä lahjoja. lapset saavat tänä joluna myös aikuisten kokoa (siis normi) peitteet ja tyynyt lahjaksi. jouluruokiin meillä ei mene rahaa kun vietetään joulu mun vanhemmilla ja koristeet yms säilyy vuodesta toiseen.
Peitot ja tyynyt onkin ihana lahja![]()
minusta myös. poistomyynnistä saatiin halvalla. mulla sinällään ei ole hätää.. lapset saa lahojaja vaikken itse ostais ainuttakaan. kummit ja mummit lahjoo kyllä.
Niin, jos olisin todella köyhä, nöyrtyisin kyllä sen verran, että kysyisin sukulaisilta tai kummeilta, voisivatko ostaa lapsille yhdet lahjat. Tietysti, jos suku on yhtä köyhää, niin sitten ei...Jouluruoista puhutaan suurena menoeränä, mutta toisaalta: pullaa, pipareita ja torttuja, riisipuuroa, perunoita ja vaikka kinkkusiivuja ja sitten rasia suklaata: mulle riittäis kyllä, kun en ole mikään jouluruokien ystävä.
Sitten vielä: meidän tytöt odottaa nimenomaan vaatelahjoja, kun tykkäävät pukeutua, samoin pussilakanat ovat heidän mielestään ihania lahjoja ja uudet yöpaidat on must! Leluista edelleen pehmeät mollamaijat ovat mieleisimpiä.