Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Koska olet viimeeksi jutellut äitisi kanssa? Sitä vaan, ettei jää selvittämättömiä asioita JOS... :'( Jos välinne hyvät, niin äitisi varmasti tietää että rakastatte, puolin ja toisin.
Toivon todella että äitisi selviää :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:Äitiä siirretään.menehtyminen on nyt suurin.Alkuperäinen kirjoittaja Nääh:Niin sitä vaan että aortta kun repeää niin ei kyllä siirrellä yhtään minnekään, hyvä jos ehditään paikanpäällä leikkaamaan.
voi luoja!!!!!
miksei jyväskylässä tehdä leikkauksia????eikä se ole iso sairaala?
voi vittu tekee mieli tupakkaa ja ollu polttamatta puolivuotta.
voi itku...mulla ei ole ketään muutakun perhe täällä puhelin yhteys sinne missä isä ja ne on,puran tänne....
voi itku :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:voi kurjaMissä itse olet? Sinuna mä kyllä taitaisin painua seuraavalla lennolla sinne Tampereelle. Ihan itsesi ja isäsikin takia.
Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:Äiti on saatu leikkaus saliin asti,nyt rukoilkaa ettei menehdy.
Isä puhunut lääkärin kanssa ja matka taysiin oli sujunut suht ongelmitta ja äiti taistelee,leikkaus kestää yli puolen yön,nyt rukoilla.
Lääkäri oli puhunut jostain että näkee leikkauksesta onko mennyt aivoihin asti?mikä?mitä sinne menee?yrittävät jotain putkea laittaa sydämmeen.voi luoja.tuokaa mulle yks rööki jostain.
äiti on taistelija toivottavasti loppuun saakka..
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Onkohan lääkäri tarkoittanut sitä, että olisiko hyytymää (tukosta) kulkeutunut aivoihin. Voikohan "putken" laittaminen tarkoittaa sitä, että tukos/repeämäkohtaa vahvistetaan.
Repeämä kuulostaa hyvin pahalta, mutta itse asiassa sydäninfarktissa on yleensä kyse suonessa olevasta repeämästä: suonen ahtautumakohtaan syntyy repeämä, kun ahtauttava kolesteroli ym. repeää repien suonen seinämää. Veren hyytyminen aktivoituu (elimistö pyrkii tyrehdyttämään vuodon) ja muodostuu tukos. Joskus sitten repeämässä on kyse ihan isosta suonen repeämisestä, jossa on kyse vaikeasta sisäisestä verenvuodosta.
Ja kyllä täällä rukoillaan äitisi paranemisen puolesta. :hug: