Onko totta ettei äiti saa hoitoa!!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BaBBy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Toivottavasti kaikki menee hyvin :hug:
Tehy:ä tästä on kuitenkin turha syyttää.
Syyllistäkää mielummin valtiota ja kuntia.

ei tässä auta ketään syyttää.Pistää vain niin vihaksi että joudutaan ettimällä ettimään leikkauspaikka ja sekin väsätään kasaan taysiin vajain puittein.
Toivoa että se suojelusenkeli pitää äidistä huolen loppuun saakka ja me pääsemme sanomaan kuinka paljon häntä rakastamme!
Muistakaa sanoa lähimmäisillenne kuinka tärkeitä he ovat!
Tuntuu todella pahalta jos menetän äidin,etten edes tänään puhunut hänelle :'( :'(
Hoitajille edes tajunnut sanoa että välittävät viestin kuinka rakas on ja pitää pintansa :'(

Isällä on rahaa mutta mistä se ne siirtää tähän aikaan ja se on niin murskana ettei selviä jos äiti menee.
Soittaisin sairaalaan ja välittäisin äidille viestin mutta äitiä leikataan parasta aikaa ja 12 aikaa saa vasta tietoa selviääkö äiti ellei tila romahda suoraan leikkauspöydällä.
Miten tästä yöstä tulee pitkä ja toi 2vuotias rissaa tossa viellä.onneks nuorin nukahti annoin kuumelääkkeen eikä oksentanut petiä
itku mä en jaksa :'( :'(

Ei vitsi babby, mä pelkään koko ajan kun näen että oot vastannut tähän ketjuun uudelleen että pahin on tapahtunut.... :ashamed: :ashamed:

Kauhulla avaan tämän aina.

Mä varmaan valvon sun kanssa tänä yönä. :/ :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ei vitsi babby, mä pelkään koko ajan kun näen että oot vastannut tähän ketjuun uudelleen että pahin on tapahtunut.... :ashamed: :ashamed:

Kauhulla avaan tämän aina.

Mä varmaan valvon sun kanssa tänä yönä. :/ :hug:

Samat on ajatukset...

läheisen menetys on aina kova,voimia kaikille jotka se on kokenut :hug:
istun tässä ja tuijotan näyttöä.ei mulla ole täällä mitään muuta kuin te siellä :'( ,muut onneksi nukahtivat,myös mies.
Sisko perheineen on isän kanssa meidän kotitalossa.itku jos äiti ei näe nuorimman veljen lasta mikä tammikuussa syntyy :'( :'( :'(
jutellaan siskon ja isän kanssa mesen kautta tällä hetkellä.voi isä parka,kun voisi sitä tuskaa ottaa toisen harteilta pois :'(

panikoiminen ei nyt auta yhtään, nyt on enää toivo. ja sitä ON vielä jäljellä.
mulle tuli ihan semmonen olo että mun pitäs tulla teille..harmi kun ei tunneta.
koitetaan nyt ottaa rauhallisesti :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

En tiedä tilannettanne tarkemmin enkä paikkakuntaakaan tunne. Mutta sairaalassa, jossa työskentelen, on todellakin valmius suorittaa kyseisiä leikkauksia, vaikka joukkoirtisanoutuminen onkin uhkana. Tietenkin kaikki hätätyö tehdään!!! Minusta on aivan kohtuutonta tässä syytellä sairaalan henkilökuntaa!!! Jos aneurysma on päässä niin niitä hoidetaan ainoastaan yliopistollisissa sairaaloissa joissa paikalla on neurokirurgi ja mahdollisuus kunnolliseen tehohoitoon. Tällä hetkellä kaikissa sairaaloissa on vielä täysi miehitys.
Voimia teidän perheelle!

Alkuperäinen kirjoittaja SH:
En tiedä tilannettanne tarkemmin enkä paikkakuntaakaan tunne. Mutta sairaalassa, jossa työskentelen, on todellakin valmius suorittaa kyseisiä leikkauksia, vaikka joukkoirtisanoutuminen onkin uhkana. Tietenkin kaikki hätätyö tehdään!!! Minusta on aivan kohtuutonta tässä syytellä sairaalan henkilökuntaa!!! Jos aneurysma on päässä niin niitä hoidetaan ainoastaan yliopistollisissa sairaaloissa joissa paikalla on neurokirurgi ja mahdollisuus kunnolliseen tehohoitoon. Tällä hetkellä kaikissa sairaaloissa on vielä täysi miehitys.
Voimia teidän perheelle!

Kai Sinä sairaanhoitajana tiedät miten omaiset reagoivat kun heidän rakkaansa sairastuu vakavasti? Turha tästä on itseensä ottaa.

joo en täältä tunne oikestaan ketään.Yhden todella mukavan ihmiset kanssa jutellut mesessä aikaisemmin on täältä palstalta pitänyt lenkille lähteä.
Onneksi on noi unilääkkeet tuolla kaapissa,pakko jossain vaiheessa turvautu siihen että saa nukuttua kun saa tiedon miten on käynyt.Yhen ainoa ottanut aikaisemmin noista ja aamulla oli ihan hirveä tökerö olo ja tavarat tippuivat käsistä,no kattoa ottaako vai valvooko sitten yön,pakko kuitenkin jaksaa ajaa 700 kilsaa huomenna :/
harkinnu jo lähteväni hakeen sitä tupakka askia jostain,no onneks en tiedä mikä paikka on auki joten menis haahuiluks.hitto. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja SH:
Voimia teidän perheelle!

en tiedä tuosta aneurysma jutusta ja en syytä ketään,se vaan että tällästä puutetta hoitohenkilöistä ei sais tulla ja toi ettei sairaalat ota tulevan lakon takia potilaita,miten kun äiti sai repeämän,sydänkohtauksen ja tulpan ennen ulosmarssia niin pitäisi hoitaa siihen ulosmarssi päivään asti täydellä teholla :'(
Kuopio on erikoistunut näihin ja sinne ei äiti päässyt,taysiin tehtiin pikainen hätäleikkaus valmius minkä kirurgi sanoi isälle suoraan olevan vajavainen :'(
Ei kenenkään syyttäminen auta äitiä millään tavalla :'(

Yhteistyössä