Onko totta ettei äiti saa hoitoa!!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BaBBy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummallista, miten tehyläisiä on huijattu ... kukaan heistä ei ole missään vaiheessa opiskeluja saanut selville, mikä on alan palkkataso... ammatinvalintakysymys jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kummallista, miten tehyläisiä on huijattu ... kukaan heistä ei ole missään vaiheessa opiskeluja saanut selville, mikä on alan palkkataso... ammatinvalintakysymys jne...

ketä on huijattu? Jos näin ajattelee, palkat eivät koskaan nouse.Mut tämä ketju ei ole palkkataisteluareena vaan sympatian osoitus sairaalle

Lopettakaa hyvät ihmiset tuo lakosta jauhaminen tähän ketjuun!!!!! Perustakaa siihen oma ketju. Tämän ketjun tarkoitus on jotain aivan muuta kuin lakkoon kantaa ottaminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

että toivon ap äidilles parasta mahollista hoitoo oli se sitten missä tahansa...ja sen että täällä meillä (EKKS) sairaalan leikkuri on ollu jo kauan 'tukossa' resurssien takia mut ei lakon takia vaan henkilöstöpulan.....ja se että jos joka kunta korottas veroäyriä vaan yhen hypyn ylöspäin niin homma ois selvä.. hoitsut on palkkansa ansainneet...sanoo lakkoa tukeva jatkuvaa sairaalahoitoa tarvitseva täältä näin :wave:

Ap varmaan siellä Tampereella. Toivottavasti kaikki hyvin.
Ja vielä kerran, pidetäänhän tämä ketju tehy- ja sairaanhoitaja-vapaana, annetaan vain tukea ap:lle ja hänen äidilleen :heart: :flower:
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paha enteistä ettei kuulu mitään :(

Ei välttämättä. Ap on luultavasti siellä äitinsä luona, eikä ehkä jaksa etsiä nettiyhteyksiä. Annetaan hälle kuitenkin virtuaalihali ja lähetetään paljon suojelusta mukaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi että, onpa tosi ikävä juttu.
Aortan repeäminen on semmonen asia, että hengenlähtö ei takuulla ole kaukana.
Ainakin vatsa-aortan repeäminen on niin paha, että vaikka repeäminen tapahtuisi leikkauspöydällä niin siitä ei välttämättä selviä.

Voimia

Aivan, aortan repeäminen on todella vakavaa.Miehen sisaren miesystävä menehtyi siihen leikkauspöydällä :/

Pitikö toi nyt kertoo!!!!

Onhan se niin, että meistä ei tehyläisistä tää kaikki tuntuu ihan liiallisuuksiin menneeltä ja kaikki vaan odotellaan ja toivotaan, että sopu syntyy ennen ulosmarssia...
Saihan pam:kin sovun edellisenä yönä, kun lakko piti alkaa...tosin ei niitä kai voi verrata...
En tiedä...jotenkin on niin käsittämätöntä miks tehyläiset vaatii niin älyttömiä palkankorotuksia? Olisivat menneet p***e insinöörikouluun, eikä lukeneet sairaanhoitajiks, jos hyvän palkan haluavat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
toivottavasti äitisi selviää. mun äidillä kanssa sydänongelmia ja toivon kovasti ettei tulisi kohtausta tai muuta irtisanomisten/lakon aikana. toivottavasti kaikkien irtosanoutuneiden hoitajien läheiset joutuvat tästä eniten kuitenkin kärsimään.

Tästä tilanteesta kärsivät nimenomaan eniten NE JOTKA EIVÄT OLE SANONEET ITSEÄÄN IRTI... syystä tai toisesta!!
Ne tuntevat työpaikoillaan kaiken "paskan" niskassaan, joilla ei ole itse tilanteeseen ollut mitään vaikutusmahdollisuuksia... sanoo eräs sh, joka ei kuulu irtisanoutuneiden listalle!! Paskaa saa ympäriltä sen verran paljon niskaan.... en irtisanoutunu en... haluan tehdä työtäni! Palkka on huono, mutta ei sentään niin huono et mieluummin olen ilmantyöpaikkaani!! Ei ole valinnan varaa...

Alkuperäinen kirjoittaja huppu:
Alkuperäinen kirjoittaja .......:
toivottavasti äitisi selviää. mun äidillä kanssa sydänongelmia ja toivon kovasti ettei tulisi kohtausta tai muuta irtisanomisten/lakon aikana. toivottavasti kaikkien irtosanoutuneiden hoitajien läheiset joutuvat tästä eniten kuitenkin kärsimään.

Tästä tilanteesta kärsivät nimenomaan eniten NE JOTKA EIVÄT OLE SANONEET ITSEÄÄN IRTI... syystä tai toisesta!!
Ne tuntevat työpaikoillaan kaiken "paskan" niskassaan, joilla ei ole itse tilanteeseen ollut mitään vaikutusmahdollisuuksia... sanoo eräs sh, joka ei kuulu irtisanoutuneiden listalle!! Paskaa saa ympäriltä sen verran paljon niskaan.... en irtisanoutunu en... haluan tehdä työtäni! Palkka on huono, mutta ei sentään niin huono et mieluummin olen ilmantyöpaikkaani!! Ei ole valinnan varaa...
Laittakaa lappu rintaan, Ei irtisanoutunut. Tietää työnantajakin kelle maksaa vähä extraa. Arvostan niitä hoitajia jotka eivät kiristä palkkaa lisää potilaiden kustannuksella. He ovat sen palkan ansainneet. Sanon minä.

onkos mitään uutta kuulunnu? on se jännää miten aivan tuntemattoman ihmisen elämä vaikuttaa näin omaa elämään koko päivän miettinyt että miten on asia edennyt,toivottavasti hyvin

... että miksi yhä edelleen tähän ketjuu tungetaan viestejä lakosta tai tehystä vaikka sitä on moneen kertaan pyydetty ettei laitettaisi...
Ap:lle voimia ja rukouksia. Olet mielessäni.

Yhteistyössä