Onko tuhoon tuomittu idea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nana"

Vieras
Minä ja mieheni olemme ensi viikolla samaan aikaan työmatkalla samassa kaupungissa. Varasin itselleni hotellihuoneen samasta hotellista ja ajattelinkin yllättää hänet tuona iltana.

Mieheni ei siis tiedä että matkustan kyseiseen kaupunkiin päivää ennen palaveria ja majoitun vielä samaan hotelliin missä hän on. Paikalle päästyäni ajattelin sitten alkuillan odotella jos spontaanisti törmättäisiin esim baarin puolella, mutta jos ei niin sitten soittaisin miehelleni ja pyytäisin piipahtamaan huoneessa nro se ja se, "tuhmissa merkeissä".

Mieheni jää kyseiseen hotelliin vielä kahdeksi yöksi, joten "poikien iltaa" hän ehtii vielä viettämään työkavereineen tämän jälkeenkin.

onko aivan typerä idea?

No voisin kuvitella, että mun ainakin tarvis etukäteen kyllä kertoa miehelle, että tämmöisiä olen suunnitellut. Muussa tapauksessa mies on ohjelmoinut itsensä jo johonkin muuhun; lähtee lenkille, varannut itselleen mukaan töitä tai sopinut kaverinsa kanssa jotain, jolloin minun ilmestymiseni paikalle ei välttämättä johda minkäänlaiseen kenenkään kannalta toivottuun lopputulokseen. Ja sama muuten koskee miestä; jos itse olen parin päivän työmatkalla, ja puoliso sinne yhtäkkiä tupsahtaa, niin kyllä todennäköisesti en ole ilahtunut, kun olen jo jotakin sille illalle kuitenkin muutoin suunnitellut.

Itse ajattelin myös tota jos on sopinut lähteä kavereiden kanssa johonkin.
Kyseessä heillä on sellainen ammattiliiton koulutustapahtuma, että varsinaisesti "työjuttuja" ei varmasti ole illalla.

No vois olla aika "nolo" tilanne sun kannalta sikäli et jos mies on sopinu kavereidensa kanssa menoa ja tupsahdat paikalle niin saat melko varmasti jonkun mustasukkaisen kyttääjän maineen..

ihan kiva idea, mutta jotenkin kalskahtaa siltä että pieleenkin voi mennä...
vaikkei mitään virallista menoa olekaan, niin tuskin miehesi on iltaa jättänyt ihan suunnittelematta... silloin voit joutua toteamaan etä roikutkin "meidän poikien" messissä koko illan jossakin baarissa jalkapallo-ottelua kattomassa ruudulta tjtn.
kivaa kuitenkin olla sattumalta samassa kaupungissa yhtäaikaa.. mitä jos suunnittelisistte yhdessä illan, onhan siinä jo pikkutuhmaa kerrakseen, "mennäänkö meille vai teille".. saisitte ehkä paremmin sen toivomasi yhdessäolon onnistumaan.

No itse en ainakaan tuollaista yllätyksenä arvostaisi ollenkaan. Itse asennoidun työreissujen hotelliöihin jo etukäteen niin selkeästi omana aikana, että miehen tupsahtaminen paikalle vain ärsyttäisi. Etukäteen sovittuna olisi ihan kiva juttu, kahdenkeskistä aikaakin kun on aika vähän.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
No itse en ainakaan tuollaista yllätyksenä arvostaisi ollenkaan. Itse asennoidun työreissujen hotelliöihin jo etukäteen niin selkeästi omana aikana, että miehen tupsahtaminen paikalle vain ärsyttäisi. Etukäteen sovittuna olisi ihan kiva juttu, kahdenkeskistä aikaakin kun on aika vähän.

näin aattelen minäkin.. ja varmaan en ihan hallitsis naaman ilmeitä, jos kasvoilla läikähtäis harmitus, niin siinähän se yllättäjän tunnelma sitten menis aikalailla miinuksen puolelle.

Ei tullut kyllä tuo mustasukkaisuusjuttu mieleen, ennemminkin ajattelisin mieheni pitävän sitä "söpönä", siis mikäli kaikki menee putkeen. No, hotelli on kumminkin varattu ja sain vielä työnanatajan kustantamaan sen, että ehkä teen niin, että mikäli mies soittaa minulle kun olen matkalla tai paikan päällä, kerron missä olen, mutta en muuten paikan päällä ilmoita siellä olostani.

Olin joka tapauksessa jo päättänyt että menen edellisenä iltana kun aamun palaveri / koulutus alkaa niin aikaisin, että 3h linja-automatkan jäljiltä en varmasti olisi kaikkein virkeimmässä kunnossa.

Olen kumminkin sen verran myöhään vasta hotellilla, ettei siinä sitten kerkeä kun käydä syömässä ja mennä nukkumaan, joten ei ole iso menetys kuitenkaan, jos pikkutuhmat hotellihetket jää välistä. ;)

[QUOTE="nana";26018041]No jos sillä sitten vaikka onkin jotain tärkeämpää tekemistä niin eipä ainakaan pode huonoa omatuntoa kun ei ole viihdyttämässä mua.[/QUOTE]

No eiköhän sille miehelle vähän huonot fiilikset tule, jos joutuu sanomaan sinun romanttisiin ehdotuksiin, että ei kiitos, sovin jo että menen Jussin kanssa kaljalle.

Miksi tehdä yksikertaisesta asiasta hankalaa? Jos kerrot etukäteen ja kysyt, onko miehellä muita suunnitelmia, niin voitte asian sopia, eikä kummankaan tarvitse pahoittaa mieltään tai perua asioita viimetingassa.

Kerrotteko yleensä toisillenne, jos lähdette työmatkoille yön yli?

No jopas vastauksia.

Musta toi kuulostaa kivalta suunnitelmalta. Ja mitä omaa miestä tunnen, niin hän ainakin ilahtuisi yllätyksestä.

Tosin tekisin pientä taustatyötä ennen yllätystä. Utelisin ohimennen onko mies tehnyt suunnitelmia ja mitä tekee matkalla ym. Osaa itsekkin suunnitella yllätyksen sitten paremmalle illalle oikeaan aikaan.
Ja kuten joku ehdottikin, niin jos vaan tunnet miehen työkavereita yhtään, niin pyydä heitä mukaan yllätykseen :)

Onko teillä lapsia? Ja molemmat ilmeisesti paljon poissa töiden puolesta? Romanttinen kahden keskeinen ilta ei siis varmasti olisi pahitteeks :)

Kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti ole yllätysihmisiä, en minä ainakaan. Polttareitanikin erikseen pyysin ainakin ajankohdan osalta erikseen kerrottavaksi, mutta pyyntööni ei suostuttu. Pystyin kyllä salaamaan ketutukseni ja piristymäänkin alkunyreyden jälkeen, mutten silti koskaan mitenkään ilahtunut siitä, että ne piti väkisin kuitenkin järjestää yllättäen. Toiset taas on toisenlaisia, että riippuu varmaan vähän miehen luonteestakin. Ja tietysti tuossa on sekin riski, että miehesi pitää sinua mustasukkaisena.

Itse en ole paljon poissa kotoa, max 2x vuodessa, mutta mies on vähintään 1/3 vuodesta työreissuilla, tänä vuonna tulee olemaan kesäkuun jälkeen niin että on vain viikonloput kotona. Meillä on 1,5 ja 3,5 -vuotiaat tytöt, jotka menevät ensi viikollakin mummolaan hoitoon.

Tuossa ruokatunnilla mieti, että voisin sitten illalla soittaa miehelleni seksipuhelun ja sitten kun toinen käy ihan kuumana niin sanoa että meneppäs katsomaan huoneeseen nro XX.

Niin ja tuo mustasukkaisuusjuttu, meillä isäntä on ennemminkin se mustasukkainen. Olen minäkin, mutta ollaan sitä kyllä ihan avoimesti toisillemme, eli saatetaan kiusoitella toista jos tulee tekstari tms. ja sitten kun toinen lähtee viihteelle tai reissun päälle niin sanotaan että "ole sitten kiltisti".

Kyllä me yleensä kerrotaan (ainakin minä) jos ollaan poissa varsinaiselta työpaikalta tai millon mennään minnekin.

Minäkin olen miehelle aikoinani todennut, että turha minun on kyttäämällä olla mustasukkainen, enhän minä kuitenkaan voisi estää jos jotain sattuisi. Aikuisia ihmisiä tässä ollaan.

Yhteistyössä