Onko tuo Tuomas Holopainen ihan terve?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Niitä lässylässyn rakkausbiisejä saa omistaa kelle tahansa.
Mutta anna olla jos viesti ei olekaan niin positiivinen ni johan ollaan... :kieh:

Eikös sen niin pitäisi mennäkin sivistyneessä yhteiskunnassa? Rakastamista ei kukaan/mikään kiellä, kiusanteon kai kieltää.

No niin, antaa olla. Joudun lähtemään töihinkin tästä. Sovitaan niin, että asia on bueno näin, kun Holopainen on niin söpö ja se on kuitenkin itse herra Nightwish. Pitäähän sen antaa toimia niin kuin se haluaa, kun se kuitenkin on taiteilija.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No niin, antaa olla. Joudun lähtemään töihinkin tästä. Sovitaan niin, että asia on bueno näin, kun Holopainen on niin söpö ja se on kuitenkin itse herra Nightwish. Pitäähän sen antaa toimia niin kuin se haluaa, kun se kuitenkin on taiteilija.

Hienoa, että sait asian selvitettyä itsellesi. Olis tullut pitkä ja kurja työpäivä muuten =)

Tuomaksen toiminta on minun mielestä vähän sellaista keskenkasvuista. Laulajalle ei sanota päin naamaa, että hänet on erotettu, vaan kirjoitetaan JULKINEN- ei edes yksityinen kirje. Marcelolle tehdään piilovittuilubiisi... Aikuista, todella.

Tekihän Carly Simon kappaleensa You Are So Vain osoitettuna jollekin miehelle, mutta Simon ei koskaan ole suurelle yleisölle paljastanut kenestä miehestä on kyse. Se tietohan huutokaupattiin tässä joku aika sitten, mutta eipä sen tiedon ostanutkaan ole sitä paljastanut.

Kyllä mä ainakin voisin tehdä tuollaisen v*ttuilukappaleen (jos osaisin musiikkia tehdä ) mutta en mä sitä lehdissä kertoisi kenestä se kertoo. Kaikki saisi vetää omat johtopäätöksensä.

no ompas kakaramaista...

Tosta Tarjan potkuista on jo pian vuosi aikaa.. Vieläkö pitää vinkua ja inistä!
Niillä on uus laulaja nii eikös olis jo aika mennä eteenpäin ja keskittyä uudistettuun bändiin.??

Ja jos mä tekisin tollasen itkuvirren "marcelo oli tyhmä" niin antaisin sen ite tajuta enkä itkis sitä lehtien palstoilla...

sitäpaitsi toi holopainen ei oo mikää kovinkaa komee...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no ompas kakaramaista...

Niillä on uus laulaja nii eikös olis jo aika mennä eteenpäin ja keskittyä uudistettuun bändiin.??

Ja jos mä tekisin tollasen itkuvirren "marcelo oli tyhmä" niin antaisin sen ite tajuta enkä itkis sitä lehtien palstoilla...

"marcelo oli tyhmä" :laugh: :laugh: Ihanasti kirjotettu :D

Mä sanoinkin söötti, joka tapauksessa komeampi kuin Cabuli :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
no ompas kakaramaista...

"marcelo oli tyhmä" :laugh: :laugh: Ihanasti kirjotettu :D

Mä sanoinkin söötti, joka tapauksessa komeampi kuin Cabuli :whistle:

No jos niistä tarttis valita nii on joo tuomas "söpömpi"...

no ompas kakaramaista...

Hyvin kirjoitettu! Jo se kirje oli vähän... "Et muuten kuulu meidän leikkiin enää"

Tuomaksen toiminta on minun mielestä vähän sellaista keskenkasvuista. Laulajalle ei sanota päin naamaa, että hänet on erotettu, vaan kirjoitetaan JULKINEN- ei edes yksityinen kirje. Marcelolle tehdään piilovittuilubiisi... Aikuista, todella.

Eikös se mennyt niin, että Tarja ei suostunut muun yhteen kanssa puheväleihin enään viimeiseen vuoteen kun oli leikissä mukana. Hankalahan siinä sitten on erottamisesta keskustella.

Nooh, kettuileehan ne muutkin biiseissään. Alanis Morrissette muun muassa useassakin biisissään piikittelee exiään. Tai Bono, joka piikittelee Bushia. Lisäksi tähdet haastatteluissaan hakkuvat ex-kumppaneita, tuottajia, bändikavereita ja managereitaan. Miten biisin tekeminen eroaa tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:

Eikös se mennyt niin, että Tarja ei suostunut muun yhteen kanssa puheväleihin enään viimeiseen vuoteen kun oli leikissä mukana. Hankalahan siinä sitten on erottamisesta keskustella.

No olisivat laittaneet sen sit postilla tai jonku muun välityksellä tms.. EIkä olla reilukerhoa ja annetaan toisen lukee lehdestä et "aa oonki saanu näköjään kenkää"

Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Nooh, kettuileehan ne muutkin biiseissään. Alanis Morrissette muun muassa useassakin biisissään piikittelee exiään. Tai Bono, joka piikittelee Bushia. Lisäksi tähdet haastatteluissaan hakkuvat ex-kumppaneita, tuottajia, bändikavereita ja managereitaan. Miten biisin tekeminen eroaa tästä?

no näköjään he o niiiiiin katkeria ettei ees suostu esittään kyseistä biisiä livenä.. koskaan

no näköjään he o niiiiiin katkeria ettei ees suostu esittään kyseistä biisiä livenä.. koskaan

Niin tai siten katsovat, että kertakettuilu levyllä riittää...? On noita muitakin artisteja, jotka eivät suostu tiettyjä kappaleitaan livenä esittämään.

Olen kyllä hieman jäävi kommentoimaan tätä asiaa, olen sen verran fanaattinen Nightwish-fani... :whistle:

*hieno* keino saada levyn myyntiluvut ylös, eivät kai luota levyn myyntiin ilman kettuilukappaletta. Mulle aivan sama mitä laulavat ja mistä riitelevät, ei jaksa kiinnostaa. Kuhan avasin tämän aloituksen ku on ni hiljaista

Eroaa siinä mielessä, että kyse on sentään Cabulista.

*hieno* keino saada levyn myyntiluvut ylös, eivät kai luota levyn myyntiin ilman kettuilukappaletta. Mulle aivan sama mitä laulavat ja mistä riitelevät, ei jaksa kiinnostaa. Kuhan avasin tämän aloituksen ku on ni hiljaista

Ei tunnu olevan se ja sama kun jaksat puolustella Tarjaa, etkä ajattele yhtään Tuomasta! Jättäkää jo se Tuomas rauhaan!"

Master Passion Greed Lyrics
Artist(Band):Nightwish

What the hell are you to tell me,
What to do, what to do, our father
Reach in our Master, would you,
Such ways, to ever think of you again

hey you, this is Ice, this is our love
Hear all your world be done
Never saw it, never wrong
???

Master Passion Greed
Master Passion Greed

Hello how are you?
???
???
Why is it so hard to see?

I see no sense in doing this,
Not enough for me,
Ow suck up everything,
But let me free

Some day
Some day, you shall free
Fainting and weak

Master Passion Greed
Master Passion Greed
Master Passion Greed
Master Passion Greed

All within me gone,
The pain of hope,
hoping that the pain will fade away

Greed, your master passion unseen
the mouth debating, never!
But we ate all the message
Break up your lives and say:

Seek her, seduce her, tame her,
Blame her, hang her, kill her
Seek her, seduce her, tame her

When awakening
The tears will begin
To my everlasting chain
Silence took me...

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Master-Passion-Greed-lyrics-Nightwish/8FF859B00825DEDD4825733E00176192

Siinä on sanat.. En mä tiiä, toi musta yhtään niin "hurja" ole sanoiltaa, mitä antoi tuo lehtijuttu ymmärtää. Toki toi loppu on aika rajua, mutta hei, niin on moni muukin. En mä tiiä, musta tää on parempi keino ilmasta sitä mitä tuntee, kuin että menisi suoraan vetää päin näköö. Julkkis on julkkis vaikka voissa paistais, ja huomattavasti vapaampaa riistaa kun tavistallaaja. Meinaan siis Marceloa.

Uusimmat

Yhteistyössä