Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Vai oletko kuullut kenestäkään, joka olisi polttanut itseltään terveyden, perheen, auton ja kodin?
*reps*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Vai oletko kuullut kenestäkään, joka olisi polttanut itseltään terveyden, perheen, auton ja kodin?
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:itsekäs, enemmänkin riippuvainen.
vaikka teistä moni olisi pystynyt lopettamaan sormia napsauttamalla polttamisen niin useimmille se ei ole niin helppoa.
Musta tupakoiville pitäs olla samanlaisia tukiryhmiä kuin alkoholisteille ja painon pudottajille.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Vai oletko kuullut kenestäkään, joka olisi polttanut itseltään terveyden, perheen, auton ja kodin?
*reps*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ohhoh.
Unohdin käydä iltaröökillä kun jäin tähän kirjoittamaan. :|
No, kylmä siellä olisi ollutkin...
Vaan öitä kaikille, etenkin aapeelle! :wave: (on asiassasi pointti, mutta niitä on oikeasti monissa muissa elintottumuksissakin)
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:tupakoivat ovat hyvin äreitä täällä. Aina on niskavillat pystyssä kun joku sanoo jotain. Taitaa osua arkaan paikkaan..
Kyllä noi ei-tupakoijat on niitä kaikkein hyökkäävimpiä tapauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:tupakoivat ovat hyvin äreitä täällä. Aina on niskavillat pystyssä kun joku sanoo jotain. Taitaa osua arkaan paikkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ymmärrä miksi kukaan edes haluaa polttaa? mitä siitä saa? ja hyvällä kysyn.. haluaisin vaan ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ymmärrä miksi kukaan edes haluaa polttaa? mitä siitä saa? ja hyvällä kysyn.. haluaisin vaan ymmärtää.
Hermolepoa, paremman fiiliksen, se on vaan tapa
Koukkuunhan siihen jää, eikä ole helppo irti päästä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ymmärrä miksi kukaan edes haluaa polttaa? mitä siitä saa? ja hyvällä kysyn.. haluaisin vaan ymmärtää.
Hermolepoa, paremman fiiliksen, se on vaan tapa
Koukkuunhan siihen jää, eikä ole helppo irti päästä
eikö ole muuta tapaa lepuuttaa hermoja?
Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:Asenteeni on voimakas, koska olen nähnyt mitä äidin tyhmyys voi lapselle vaikuttaa.
kerropas sinä, mitä hyötyä ja positiivista siinä tupakoinnissa sitten on?
jos poltat, niin miten opetat tulevaisuudessa lapselle että se on pahasta ja niin ei saa tehdä?
Itse haluan nähdä asiat kokonaisuuksina, en yksinä yksityiskohtina. Ensinnäkin pitää muistaa, että tupakointi lisää vain riskiä eikä suoraan vääjäämättä johda mihinkään. Toisekseen maailmassa on paljon pahempia asioita kuin tupakka.
Esimerkiksi minusta on tupakoiva ja tasapainoinen äiti paljon parempi vanhempi lapselleen, kuin savuton mutta hermoraunio. Mitä mieltä itse olet tästä?
eli tupakkaa naamaan niin pysyy mieli rauhallisena. Aiotko katsoa läpi sormien kun oma lapsesi alkaa polttamaan (toivottavasti ei) teininä? eipä ole sinulla valtaa sitä käskeä lopettamaan jos itsekin poltat. et pysty olemaan hyvänä esimerkkinä siinä asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja anniina:mun tuttu ärähti kerran yhdella tyypille ihan tosissaan ku neuvoi lopettamaan tupanpolton. syy siihen, että tämä tuttuni on erittäin heikko ihminen, joka ei osaa rentoutua normaalilla tavalla vaan tarvitsee siihen tätä myrkkyä.
Luonteeltaan heikot ihmiset polttaa, se on todettu erittäin monen ihmisen kohdalla. vaikka eihän tupakoitsijat itse tätä myönnä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja smoker:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:tupakoivat ovat hyvin äreitä täällä. Aina on niskavillat pystyssä kun joku sanoo jotain. Taitaa osua arkaan paikkaan..
Kyllä noi ei-tupakoijat on niitä kaikkein hyökkäävimpiä tapauksia.
samaa mieltä!!! minkä takia pitää aina meuhkata tästä??
antakaa toisten polttaa ja olkaa itse savuttomia!
mä ainakin poltan koska pidän siitä,enkä meinaa lähiaikoina lopettaa.
ja ei ne lapset kaikkea vanhemmiltaan opi...mulla isä poltti,äiti ei koskaan ja meistä 4 tytöstä 2 polttaa ja 2 ei ole ikinä polttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:kun tulin raskaaksi, vähensin tupakointia toooosi paljon. En polttanut enää kuin 2-3päivässä. Sitten lopettaminen olikin tosi helppoa, eli onnistuin lopettamaan kokonaan =)
Mutta sehän on jokaisen oma asia mitä tekee, ei ketään voi mennä siitä arvostelemaan. Toinen juo, toinen polttaa, joku tekee jotain muuta. Vaarallista on, eikä kannattaisi tehdä mutta jokainen tekee omat päätöksensä.
Ja silloin ku poltin, stressasin hirveästi, muun muassa siitä polttamisesta, mutta kun lopetin niin loppui stressikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:kun tulin raskaaksi, vähensin tupakointia toooosi paljon. En polttanut enää kuin 2-3päivässä. Sitten lopettaminen olikin tosi helppoa, eli onnistuin lopettamaan kokonaan =)
Mutta sehän on jokaisen oma asia mitä tekee, ei ketään voi mennä siitä arvostelemaan. Toinen juo, toinen polttaa, joku tekee jotain muuta. Vaarallista on, eikä kannattaisi tehdä mutta jokainen tekee omat päätöksensä.
Ja silloin ku poltin, stressasin hirveästi, muun muassa siitä polttamisesta, mutta kun lopetin niin loppui stressikin![]()
Justiin tätä stressiä...Poltat stressaantuneena ja stressaat siitä poltosta.Onnex ei mäne montaa tupakkia päivässä :ashamed: