E
Emäntä
Vieras
Mulla on kutsut 10.9 enkä saa nyt myyjääni kiinni. Haluaisin tietää mikä on silloin emännänlahja. Se kuulemma julkistettiin vasta eilen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fhg:3,6litran älykäs tai 2,6litran kvartetti valintasi mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja konsulentti:myynnistä...muistaakseni kun myynti on 400? (pitää vielä tarkistaa tuo raja) saa emäntä valita emännänkampanjasta termarin ja moments kahvi setin
Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:vkolla 37 emäntä voi valita emännänkampanjasta tupperware termoskannun 1l ja moments setti (3) maidonvaahdotin, kermakko ja sokerikko, kun myynti on vähintään 400?. tämän lisäksi saa siis myös kiitoskukan!
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Konsulentti: kerrotko mikä on perustason lahja? Ja mitkä on sitten VIP-emännän lisälahja ja mitkä on myynnin lisälahjat. Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:vkolla 37 emäntä voi valita emännänkampanjasta tupperware termoskannun 1l ja moments setti (3) maidonvaahdotin, kermakko ja sokerikko, kun myynti on vähintään 400?. tämän lisäksi saa siis myös kiitoskukan!
Mikä se on se kiitoskukka?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja fhg:3,6litran älykäs tai 2,6litran kvartetti valintasi mukaan.
Täh? oikeesti vai? Mitä v*ttua? Mulle se esittelijä lupas, että sillä viikolla on aina tosi hienoja emännänlahjoja, kuulemma aiemmin ollut veitsisarjoja ja uunivuokia, jne. Mitä hemmettiä tollasilla tekee? Onhan tää tsoukki, onhan?
Alkuperäinen kirjoittaja omnomnom:Haha, tuollaisenko takia ihmiset viitsii nähdä vaivaa? Ei helvetti, ihan oikeasti. Miettikää nyt vähän tota kuviota.
Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja fhg:3,6litran älykäs tai 2,6litran kvartetti valintasi mukaan.
Täh? oikeesti vai? Mitä v*ttua? Mulle se esittelijä lupas, että sillä viikolla on aina tosi hienoja emännänlahjoja, kuulemma aiemmin ollut veitsisarjoja ja uunivuokia, jne. Mitä hemmettiä tollasilla tekee? Onhan tää tsoukki, onhan?
Meillekin hehkutettiin että viikolla 37 on huippu kiitoskukka, mutta emme saaneet sitä itsekkään tietää vasta kun tällä viikolla että mikä se on. Ja toki puhuimme asiakkaillemme että tulee olemaan hyvä kiitoskukka ja hyvähän se onkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja fhg:3,6litran älykäs tai 2,6litran kvartetti valintasi mukaan.
Meillekin hehkutettiin että viikolla 37 on huippu kiitoskukka, mutta emme saaneet sitä itsekkään tietää vasta kun tällä viikolla että mikä se on. Ja toki puhuimme asiakkaillemme että tulee olemaan hyvä kiitoskukka ja hyvähän se onkin![]()
No ei ole mikään erityinen kylläkään. Eikös ainakin tuo kvartetti ole nyt jo ollut neljä viikkoa kiitoskukkana??