olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:olen kans kahden lapsen äiti,Tkusta ja on aviomies,jos kiinosta niin laita vaikka yv
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:olen kans kahden lapsen äiti,Tkusta ja on aviomies,jos kiinosta niin laita vaikka yv
Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:olen kans kahden lapsen äiti,Tkusta ja on aviomies,jos kiinosta niin laita vaikka yv
minkä ikäisiä lapsia sulla on ja minkä ikäinen olet
Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsi![]()