Onko tyhmä arpajaisvoitto?

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Poitsun joukkue järjestää tapahtuman, jossa on myös arpajaiset. Meidän vanhemmat on tietysti valjastettu kokoamaan arpajaisvoitot. Mulla kun ei ole työpaikkaa josta kinuta mainos krääsää niin ajattelin viedä muutaman pipon ja villasukat (itsetehtyjä ).

Mies ei suoraan sanonu, mutta käyttäytyi niin että sen mielestä ne ei olis kauheen hyviä voittoja.

Vienkö miehen mielipiteestä huolimatta? Olisiko sinulle tai lapsellesi mieluisa voitto?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä tietää sopiiko koko voittajalle?

No se onkin ongelma, mutta pipot nyt menee helpommin ja sukista mieluummin vähän isot kuin pienet. Lasten kokoja teen, kun silloin riittää jämälangat paremmin ja toisaalta valmistuu nopeammin. Vähän aina vertailen omiin lapsiin, kummallakin kun taitaa olla luokkansa isoimmat jalat niin kunhan niille sopii niin menee luultavasti muillekkin samanikäisille. Tapahtumat on kuitenkin sellaisia, että sinne tulevat lapset ovat kaikki saman ikäisiä.

Liian pienet pystyy kuitenkin lahjoittamaan jollekkin jolle ne sopivat paremmin. Toisin kuin epämieluisaa avaimenperää tuskin haluaa kukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Ehkä tuo on teidän mielestänne hyvä voitto, mutta entäs nuoren mielestä? Mä uskon, että nuori vetää rantapallon nokkaansa tuollaisesta voitosta.

Tässä tapauksessa on kyseessä ekaluokkalaisista... Eli ei ihan vielä nuoria.

Siis ne arvat myydään ekaluokkalaisille? Sitten ei kovin kiva palkinto ehkä...

Ehkä tuo on teidän mielestänne hyvä voitto, mutta entäs nuoren mielestä? Mä uskon, että nuori vetää rantapallon nokkaansa tuollaisesta voitosta.

Ne odottaa jotain mukavaa villasukkien sijasta

Jos tekisit hiukan erikoisempia lapasia?
piratemittens.jpg

patternpagephoto.jpg

Luulisi suosion olevan toisenlainen kuin yksinkertaisimmilla.

Ne odottaa jotain mukavaa villasukkien sijasta

Tällä seudulla taitaa olla omituisia muksuja... Ne tykkää villasukista tai siis luistelusukista niinkuin he sanovat.

Yhteistyössä