Onko tyhmä idea laittaa keittiöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olivia83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Olivia83

Jäsen
27.12.2008
491
0
16
Teen nyt ite pintaremonttia keittiöön eli oon jo puolet keittiön kaapeista maalannut runkoineen, ovineen ja vaihdan pöytätasot + vetimet.

Onko ihan päätön idea laittaa sellaseen 60cm leveään korkeaan komeroon "kahvipiste" eli laittaisin yhdelle hyllylle normaalille työtason korkeudelle kahvinkeittimen sinne kaappiin? Mulla on ylimääräinen sopiva pätkä jopa tuota samaa massiivipuutasoa jota muuallekin tulee, jonka voisin sinne tyrkätä "työtasoksi". On niin ärsyttävää kun kaikki tasot on kaikennäköistä vempainta täynnä.. Mikron voisin laittaa myös sinne kaappiin ylemmäs jos saa järkevästi.

kunhan muistat jättää kahvinkeittimen yläpuolelle riittävästi tilaa, että saa sitä vettä sinne vesisäiliöön, ja ettei vesihöyryt ihan sitä yläpuolella olevaa hyllyä lämmitä liikaa.....

Juu no noita hyllyjen etäisyyksiä oon miettinyt, että miten mahtaa mennä. Kosteudet varmasti pääsee ulos kun kaappi ei oo mitenkään kovin tiivis ylä ja alapäästä ja keiton ajan ovi on tietysti auki ja sitten kun hommat on hoidettu niin vasta suljetaan.

pidstä sitten jos siltä tuntuu. aikuisen ei tartte lupaa toisilta kysyä, ja se on ihana asia se. itse en laittaisi vaikka ideana on hyvä että olisi pois silmistä.

siihen kaappiin sellasen ulosvedettävän hyllyn kahvinkeitintä varten, niin sinne olis helppo kaataa vedet, eikä tulis kosteusongelmia. Siis samaan tyyliin, kun tietokonepöydissä on ne näppistasot pöydän alla.

Mun ihana sähkömies-mies lupasi laittaa kaappiin oman pistorasian keittimelle ja myös mikrolle jos se sinne tulee. Eikä sitä töpseliä irroteta kuin kerran vuodessa etelänmatkan ajaksi.. Ainakaan meillä..

Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Mun ihana sähkömies-mies lupasi laittaa kaappiin oman pistorasian keittimelle ja myös mikrolle jos se sinne tulee. Eikä sitä töpseliä irroteta kuin kerran vuodessa etelänmatkan ajaksi.. Ainakaan meillä..

Mun mielestä Innossa Marko kerran toteutti tuollaisen "piilominikeittiön" kaappin ja siitä tuli kyllä tosi hieno. Sellaista ulosvedettävää tasoa suosittelisin minäkin. Ja ihanaa sitten käytön jälkeen kun saisi vaan laittaa kaapin kiinni, koko keittiökin näyttää heti siistimmältä.

En laittais minäkään keitintä kaappiin juuri ton kosteuden takia jos kahvia keitetään päivittäin tai muuten suht säännöllisesti. Sijoittaisin mieluummin sinne kaappiin muita laitteita, esim. taikinakoneen (vaikkapa siihen ulosvedettävään hyllyyn). Meillä keittiön tasolla ei oikeastaan oo muutaku juuri tuo kahvinkeitin, kaikki muut kaapissa/vetolaatikossa.

Uusimmat

Yhteistyössä