Onko ukko normaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outi

Vieras
Ollan oltu jo useempi vuosi naimisissa ja ukolla on alkanu tuleeen omituisia seksihaluja. Se haluaa vetää mun rintsikat päällesä ja samoin pikkuhousut. Rintsikat on kuulemma niin seksikkäät ja kiihottaa sita kauheesti nyt se vaatii, että mun pitää ottä sen kalu pikkuhousujen lahkeen läpi käteen ja hieroa sitä kädellä pimpsaan. Lopulta se pane mua pyllynreikään pikkareiden lahkeen läpi. Muuten se ei laukeekkaaan. Oon kun puulla päähän lyöty, mitä se seuraavaksi keksii. Onko muilla samanlaisia sattunu?

Kyllä se varmaan on jonkinlaista vaihtelunhalua. Minua on aina kiihottanut nylonit ja nyt olen saanut vaimon pitämään niitä rakastellessa, stay-uppeja ja sukkahousuja. Kerran hän osti minullekkin sukkahousut ja erektio oli kuin nuorena. Anaalin en halua tunkea sillä se ei varmaan tunnu kivalta. Onhan niitä paikkoja mihin muuallekkin voi laueta esim. rintojen väliin, sekin on kiihottavaa kun laittaa jalkapohjat yhteen ja nai niiden väliin. Vaimo tekee usein aloitteen niin että hän hieroo kaluani jalallaan housujen päältä siitä mennäänkin heti sänkyyn. Kyllä minäkin yritän keksiä aina jotain uutta vaimollekkin esim. ostan hänelle silloin tällöin uusia leluja. On hienoa katsoa kuinka hän niillä masturboi.

Meijän ukko vasta ihme äijä on. Se haluaa aina naidessa pitää kattilaa päässä ja vispilää perseessä. Lisäks se lausuu ääneen tommy taabermannin runoja mua naidessaan. En tiedä mikä sitä voisi vaivata vai onko tuo ihan normaalia. Ei minusta.

Joo, kohta se alkaa ammuskella ihmisiä ja räjäyttää lentokoneita. Kyllä nuo on vakavia oireita.

Miehen pitää naida aina ja iankaikkisesti lähetyssaarnaaja asennossa perjantaina saunan jälkeen tai sitten se pitää toimittaa hoitoon

Juonikko se on ja pihtari. Samanlaiseksi heittäys munki ukko ei antanu ennen kun perse palijaana otin siltä suihin ja siinä mulkkua kerjäsin. Sitte piru anto ja asetta nykyään lisäehtoja.

...Ompa sulla sit omituinen ukko, ei kyllä ois uskonu miten pimee voi joku ukko ollakaan, eikö sit yhtään hävetä vielä täällä sitä kertoo, mä jo oisin hiljaa...

Tuttua hommaa. Meillä mies haluaa myös pukea rintaliivit, sukkanauhaiivit ja pikkuhousut päällensä ennen kuin suostuu seksileikkeihin. Ei irtoa kuti muuten kuin tässä asussa. Tätä on kestänyt jo vuosia ja aina vaan pahenee. Mun pitää myös pukeutua samanlaisiin liiveihin. Viimeksi hän on ruvennut haluamaan, että minä panen häntä tekopeniksellä peppuun ja samalla runkkaan kädellä. Muuten ei kuti lähde. Eiköhän tämmöinen transuilu ole melko yleistä tänä päivänä. Meillä se ainakin on lähes jokapäiväistä.

Yhteistyössä