Onko vaarallista imettää kun raskaana ja istukka vuotaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Olen siis neljännellä kuulla raskaana ja istukka kohdunsuun päällä osittain, mistä aiheutuu välillä runsastakin vuotoa.

Olen tähän saakka imettänyt kohta 9kk ikäistä tyttöäni. Onko imetys nyt pakko loptettaa?

Sehän on todistettu että imetys aiheuttaa supisteluja... Ei mun mielestä olisi järkeä imettää enää ja riskeerata maha-vauvan elämä, jos vuotojakin ollut...

Mulla on vuodellut tuo istukka runsaasti viimeiset neljä päivää. Päivällä ei mitään, mutta öisin menee kolmisen sidettä ihan läpi ja pönttöönkin lorisee.

Siksi lopetin imetyksen eilen. Viime yönä ei sitten vuotanut yhtään. En tiedä mistä sitten johtuu. Olen myös seksikiellossa ja saikkua oisin saanu lääkäriltä, mutta oon jo muutenkin kotona lasten kanssa.

Viimeisen kerran imetin eilen iltapäivästä ja nyt olen yrittänyt tarjota pulloa/mukia. Ei vaan kelpaa mikään =(

Huono omatunto tuosta imetyksen lopettamisesta, mutta en uskalla jatkaa.. Haluaisin kyllä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mulla on vuodellut tuo istukka runsaasti viimeiset neljä päivää. Päivällä ei mitään, mutta öisin menee kolmisen sidettä ihan läpi ja pönttöönkin lorisee.

Siksi lopetin imetyksen eilen. Viime yönä ei sitten vuotanut yhtään. En tiedä mistä sitten johtuu. Olen myös seksikiellossa ja saikkua oisin saanu lääkäriltä, mutta oon jo muutenkin kotona lasten kanssa.

Viimeisen kerran imetin eilen iltapäivästä ja nyt olen yrittänyt tarjota pulloa/mukia. Ei vaan kelpaa mikään =(

Huono omatunto tuosta imetyksen lopettamisesta, mutta en uskalla jatkaa.. Haluaisin kyllä :(

Aseta nyt asiat tärkeysjärjestykseen. Eiköhän nyt ole sinun ja masuasukin terveys ihan tärkeintä. Olet tehnyt hienosti, kun noinkin pitkään olet pystynyt vauvaa imettämään. Älä kanna siitä huonoa omaatuntoa.

Toivoin vähän "salaa", että joku imetysfanaatikko tulisi julistamaa, että imetys on tässäkin tilanteessa ihan turvallista.. On tää lopetus itselle niin surullista, mutta pakko kai se on. Tai siis nythän oon jo käytännössä lopettanut.

Vielä kun sais tytön juomaan mukista tai pullosta tarpeeksi nestettä. Se onkin seuraava suuri haaste! Tällä hetkellä ei oikein mikään kelpaa :(

Yhteistyössä