onko väärin käyttää miestä hyväksi raskaaksi tuloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no pitäskö mun sitten hankkiutua raskaaksi ja kertoa asiasta miehelle vasta kun olen 100% varnasti raskaana. mitä jos se ei haluakaan sitä lasta ja alkaa vaatia aborttia?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
menkääs sanomaan jollekki tarja haloselle sit kans et keinohedelmöityksen ja lesbojen lapset yms on tuomittava asia. Ja jokainen jolle sattunut vahinko niin että ON TIETOINEN SIITÄ ETTÄ EI OLE EHKÄISYÄ. MONIKO TEISTÄ ON HARRASTANUT SEKSIÄ ILMAN KUMIA/PILLEREITÄ???? jokainen teistä on siis yhtälailla kivitettävä.

Keinohedelmöityksessä käytetään VAPAAEHTOISESTI luovutettuja siittiöitä ja munasoluja. Kyse ei ole kenenkään hyväksikäytöstä eikä huijaamisesta.

Kuvitelepas ap, jos kaikki naiset alkaisivat tehdä sellaista. Yht. äkkiä vaan huomattais, että miestä ei tarvitakaan mihinkään muuhun kuin siitokseen. Siitä vaan sitten. Valittais aina parhaat geenit päältä. Kohta olis kuule kaikki meidän penskat sukua keskenään ja ne onnettomat yrittäs vielä lisääntyä ja sit ihmettelemään miks ei tulekaan enää jäkikasvua tai suurimmalla osalla on jotain sukurutsasta aiheutuvia vammoja.

Alkuperäinen kirjoittaja sun:
Alkuperäinen kirjoittaja jos käyttää aivojaan niin tajuaa:
Alkuperäinen kirjoittaja sun:
täytyy sanoo että järkyttää teidän tuomitsevuus. Voitte itte jonain päivänä vaikka odottaa lasta, ja mies ei halua teitä. Tai voitte olla jo vanhempia, ja Erota, eikä mies sittenkään enää halua nähdä lapsiaan.
Ei oo mustavalkoinen toi asia. Ajatelkaa vähä.

Se on silloin aivan eri asia.

enemmän sun lapses kärsis siitä et niitten isä, johon ne on kiintyny, päättää jättää ne. Kuin et olisit alkujaan tehnyt lapsesi yksin. Ei se oo mitenkään itsekästä, ennemminki epäitsekästä. (yksinhuoltaja tietää)
suurempi vastuu ja kaikki ku on yksin. jos sen haluaa niin siitä vaan. Ei se helppoo oo ja se pitää ensin tietää.

No eihän tässä tapauksessa isä edes voi kiintyä lapseensa, kun ei edes saisi tietää hänestä! Eli paska vertaus... Isyyden varastaminen on itsekästä ja piste.

menkääs sanomaan jollekki tarja haloselle sit kans et keinohedelmöityksen ja lesbojen lapset yms on tuomittava asia. Ja jokainen jolle sattunut vahinko niin että ON TIETOINEN SIITÄ ETTÄ EI OLE EHKÄISYÄ. MONIKO TEISTÄ ON HARRASTANUT SEKSIÄ ILMAN KUMIA/PILLEREITÄ???? jokainen teistä on siis yhtälailla kivitettävä.

Siis mitä tää tyyppi horisee:laugh:! Luetun ymmärrys 10+...

Alkuperäinen kirjoittaja henna:
no pitäskö mun sitten hankkiutua raskaaksi ja kertoa asiasta miehelle vasta kun olen 100% varnasti raskaana. mitä jos se ei haluakaan sitä lasta ja alkaa vaatia aborttia?

no ei. Kysyt etukäteen tai etit käsiisi miehen, joka siittää sinut ilman minkäänlaisia sitoomuksia ja velvotteita. Naapurikaupungissa on yks semmoin nainen. Oli joskus jossain vauva-lehdessäkin. Mun mielestä se ainakin vähemmän väärin, kun toi sun alkuperäinen suunnitelma.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja henna:

no ei. Kysyt etukäteen tai etit käsiisi miehen, joka siittää sinut ilman minkäänlaisia sitoomuksia ja velvotteita. Naapurikaupungissa on yks semmoin nainen. Oli joskus jossain vauva-lehdessäkin. Mun mielestä se ainakin vähemmän väärin, kun toi sun alkuperäinen suunnitelma.

Tai sitten kerrot miehelle, että lopetat ehkäisyn ja annat hänen päättää kuinka toimii jatkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

siis tarkoitin sitä että miettikää kuin moni tällä hetkellä harrastaa seksiä ja jokainen niistä VOI tulla raskaaksi! joten pitäisikö kaikkien tehdä abortti TAI ottaa isäksi sopimaton henkilö isäksi lapselle. Siinä kohtaa jokainen järkevä ihminen joka lapsen pitää haluaa, tekee sen yksin, salaa isyyden.

Eli jokainen joka on sekstannu ilman kumia, on SAMASSA vastuussa kuin tuo aloittaja, joka sentään tiedostaen tekee asian. Eli siis jos te tuomitsette hänet, te tuomitsette monta muuta samalla.

jokainen siis joka nussii ilman ehkäsyä (ja jopa ehkäisyllä) on vastuussa siitä jos tulee raskaaksi. Mitä tehdä!

tietty Hyvät isät on parhainta lapselle. joo. Mut ei elämä oo sellasta et kaikkee saa vaikka miten olis naimisissa ja mitä muuta. Joskus vaan on yksin parempi

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:

siis tarkoitin sitä että miettikää kuin moni tällä hetkellä harrastaa seksiä ja jokainen niistä VOI tulla raskaaksi! joten pitäisikö kaikkien tehdä abortti TAI ottaa isäksi sopimaton henkilö isäksi lapselle. Siinä kohtaa jokainen järkevä ihminen joka lapsen pitää haluaa, tekee sen yksin, salaa isyyden.

Eli jokainen joka on sekstannu ilman kumia, on SAMASSA vastuussa kuin tuo aloittaja, joka sentään tiedostaen tekee asian. Eli siis jos te tuomitsette hänet, te tuomitsette monta muuta samalla.

jokainen siis joka nussii ilman ehkäsyä (ja jopa ehkäisyllä) on vastuussa siitä jos tulee raskaaksi. Mitä tehdä!

tietty Hyvät isät on parhainta lapselle. joo. Mut ei elämä oo sellasta et kaikkee saa vaikka miten olis naimisissa ja mitä muuta. Joskus vaan on yksin parempi

Juuh. Molemmat tiedettiin aviomiehen kanssa, että syksyllä oli yksi kerta ilman ehkäisyä. Raskaaksi tulin. Molemmat kantaa vastuun. Vähän eri juttu kuitenkin.

Yhteistyössä