onko väärin miestä kohtaan vakisuhteessa jos ehkäisynä kondomi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyyhy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko väärin naista kohtaan, jos joutuu käyttämään hormoneja? Tai kuparikierukkaa, joka lisää vuotoja?

Aina ajatellaan, että naiselle kuuluukin nämä jutut. Kondomi ei vaikuta miehen hormonitasapainoon ja mielialoihin kuitenkaan.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Ei tietenkään ole väärin. Kyllähä moni mies valittaa kondomin käytöstä "ku ei tunnu missään", mutta jos mies on oikeesti tarpeeksi fiksu ja rakastaa, niin ymmärtää myös sen, ettei välttämättä toiselle erilainen ehkäisy sovi.

[QUOTE="Mikko";23084431]Kuka näin ajattelee? Itse en tunne yhtäkään ihmistä joka olettaisi ehkäisyn olevan automaattisesti naisten hoidettava asia.[/QUOTE]
Moni mies ruikuttaa kondomeista tälläkin palstalla.

[QUOTE="Mikko";23084431]Kuka näin ajattelee? Itse en tunne yhtäkään ihmistä joka olettaisi ehkäisyn olevan automaattisesti naisten hoidettava asia.[/QUOTE]

Mä en juttele näistä asioista juuri muiden kanssa, mutta mielipide tulee usein keskustelufoorumeilla esille. Miehet valittavat, kun nainen valehtelee ja tulee raskaaksi.

HAH! Mä taas olen tavannut monia miehiä, joitten ei tulis mieleenkään miettiä tällasia juttuja. Yleisoletuksena on just se, että "kaikki naiset käyttää pillereitä, kun paljaalla on niin kiva vetää..." Sitten suututaan, jos nainen haluaa käyttää kondomia tai jopa pyytää miestä käymään testeissä.

Kannattaa vähän panostaa kortsuihinkin, eli ostaa ohuita.

Naked on tällä hetkellä maailman ohuin, ainoastaan 0,02mm paksuinen kondomi. Polyuretaanista valmistettu, lateksiton kondomi sopii mainiosti myös lateksiallergiasta kärsiville.

Hajuton RFSU Naked lisää herkkyyttä muutoin kuin ohuutensa puolesta, sillä toisin kuin lateksikondomit, tämä myös johtaa lämpöä.

file_20_4.jpg

Halvempia mutta ihan ok "markettikortsuja" ovat:
_Bildbank_Produkter_Kondomer_Anpassade_bilder_thin_jpg_220_999_0.jpg

_Bildbank_Produkter_Kondomer_Anpassade_bilder_sultan_thin_jpg_220_999_0.jpg

Mutta harvoinpa tullaan ajatelleeksi esimerkiksi sitä, että yleensä hormonaalinen ehkäisy vähentää naisten haluja. Eli kummanko mies mieluummin valitsee: seksiä harvemmin pillerien kanssa vai seksiä useammin kondomin kanssa? Lisäksi hormonaalisella ehkäisyllä on usein myös se vaikutus, että naisilla on pinna kireällä. Ainakin itse olen aivan eri persoona silloin, kun en popsi pillereitä.

No väärin ja väärin. Silloin varmasti kettumaista, jos pitkään mennään kondomilla eikä muita vaihtoehtoja miehen toiveista huolimatta käydä läpi. Mutta jos ei ole muita vaihtoehtoja, niin eihän sille sitten mitään voi.

En mä nyt tiedä onko sekään niin väärin. Jos ei halua syödä hormoneja, niin ainoa vaihtoehto on kuparikierukka ja se ei sovi kaikille.

Meillä mennään kondomilla. Jo kohta kaksi vuotta. Nyt ollaan harkitsemassa miehelle vasektomiaa. Meillä kolme lasta ja neljäkymmentä alkaa molemmilla kolkuttaan ovella. Siinä on kyllä perää, että kondomi tappaa spontaniuden.

Mä en ainakaan ole koskaan edes ajatellut että kondomin käyttö vakisuhteessa voisi olla jotenkin väärin miestä kohtaan :D

mä taas ajattelin just siks et onko se väärin miestä kohtaan kun on vakisuhteessa,kun yleensähän se on nainen joka vetää pillerii tai tunkee värkkiinsä kierukkaa....Miehet kun tunnetusti vetää paljaalla mielummin(ei sillä etteikö naisetkin haluis) mut jos siis ei juuri muuten sovi.

Mikä on sit "liian" pitkä aika jossa mies "joutuu" käyttämään kumia? vai onko sellasta edes?

On väärin, ihan hyvin voi paljaaltakin huristella menemään, kertoo vaan osaamattomuudesta ja välinpitämättömyydestä jos joka kerta sisälle päästää, raskaaksi tulemisen riskit on minimaaliset vaikka nainen/mies runkkaakin mieheltä sitten kun sillä tulee.

Yhteistyössä