onko väärin miestä kohtaan vakisuhteessa jos ehkäisynä kondomi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyyhy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulku tuli väärään paikkaan. Olisi pitänyt olla
... ja (huutakaa vaan) ajoitus, ...
eli kemiallinen on periaatteessa eri kuin ajoitus, tosin luova henkilö voi yhdistääkin nämä. Tai sitten ajoitus kondomien kanssa. (Eli ovulaatio-kuukautiset -väli ilman ehkäisyä)

Kemiallinen ei ole varma ja sitä suositellaan vain yhdessä jonkin muun ehkäisytavan (yleensä kortsun) kanssa. Meillä se aiheutti lisäksi molemmille kirvelyä, oli siis väärin molempia kohtaan ;) .

Eikä ajoituskaan ole mikään oikea ehkäisytapa ellei lapsi ole edes vähäsen tervetullut.

Miksi kondomi pitää ajatella VAIN ehkäisyvälineeksi? Meillä se on osa esileikkiä, eikä todellakaan vie seksistä spontaaniutta pois. Joskus kuluu useampikin kondomi 'leikkiessä'. Kondomin kanssahan voi vaikka miten piristää tylsää ja kaavoittunutta rakastelua. Mitä sitä ei voisi pitää seksileluna?

Ei minusta ole väärin miestä kohtaan käyttää kondomia ehkäisynä.

[QUOTE="vieras";23084735]Miten sponttaanisuus katoaa? Eiköhän niillä joilla kondomi on se ainoa ehkäisyväline ole niitä jemmassa useammassa paikassa kotona... ainakin meillä on[/QUOTE]

Kun mies ei voi vain tyrkätä kuiviltaan sisään... Ah, ihanaa... ;)

[QUOTE="vieras";23084735]Miten sponttaanisuus katoaa? Eiköhän niillä joilla kondomi on se ainoa ehkäisyväline ole niitä jemmassa useammassa paikassa kotona... ainakin meillä on[/QUOTE]
Joidenkin mielestä myös pimpin ja pippelin peseminen pilaa spontaaniuden. Mä taas en ymmärrä, miksi spontaanius on joku itseisarvo. Pitääkö kaikki asiat olla aina täysin spontaania? Ja pitääkö nimenomaan seksin olla sitä? Ja jos toimiin käydään spontaanisti, niin miksi ei voisi silti käydä pesemässä tortun ja laittaa kortsun? Joillain vissiin halu laskee niin nopeasti, ettei ehdi.

meillä ollu kumi käytössä jo 6-vuotta.. tuossa välissä käytettiin kyllä "varmoja päiviä"... nyt taas mennään kortsulla... kierukkaa ei mulle voi laittaa... pillereitä voisin vissiin lääkärin mukaan käyttää mut mä en vaan halua ottaa sitä riskiä että niistä tulee kaikkia maailman sivuoireita sillä mä en pysty elää sellaisten vaivojen kanssa.

Joidenkin mielestä myös pimpin ja pippelin peseminen pilaa spontaaniuden. Mä taas en ymmärrä, miksi spontaanius on joku itseisarvo. Pitääkö kaikki asiat olla aina täysin spontaania? Ja pitääkö nimenomaan seksin olla sitä? Ja jos toimiin käydään spontaanisti, niin miksi ei voisi silti käydä pesemässä tortun ja laittaa kortsun? Joillain vissiin halu laskee niin nopeasti, ettei ehdi.
Sinahan puhut tortusta niinkuin jostain.... leivoksesta!

Minusta on vastuullista käyttää kondomia ainakin satunnaisissa suhteissa, silloin ei jää kummalekkaan kaivamaan, oliko toisella jokin tauti. Kun nainen laittaa kumin päälle se tuntuu mukavalta. Minulla on vaikeus pidättää pitkään, kun naidaan paljaalla, kumi auttaa vähentämällä herkkyyttä. Vaimo ei tosin tykkää, kun muna tuntuu kovalta ja haluaa aina minun tulevan sisään paljaalla. Olemme tehneet niin, että naindaan aluksi kumilla ja sitten vaimo vetää sen pois ja jatketaan loppuun paljaalla. Saadaan nainti kestämään tarpeeksi kauan, että vaimokin pääsee loppuun asti. Joskus taas menee niin, että en meinaa laueta millään ja joudun jyystämään pitkään, ennenkuin lentää.

Meillä on menty pitkiäkin aikoja pelkällä kortsulla, kun mulle ei mikään hormonaalinen ehkäisy sovi (kokeiltu on kyllä riittävästi), ja kuparikierukastakin tuli lopulta ongelmia, vaikka alkuun sopikin hyvin. Ei ole ollut ongelma miehelle- sille on pääasia että saa ja että mullakin on kivaa ja halut kohdallaan :)

[QUOTE="Jake";25950516]Minusta on vastuullista käyttää kondomia ainakin satunnaisissa suhteissa, silloin ei jää kummalekkaan kaivamaan, oliko toisella jokin tauti. Kun nainen laittaa kumin päälle se tuntuu mukavalta. Minulla on vaikeus pidättää pitkään, kun naidaan paljaalla, kumi auttaa vähentämällä herkkyyttä. Vaimo ei tosin tykkää, kun muna tuntuu kovalta ja haluaa aina minun tulevan sisään paljaalla. Olemme tehneet niin, että naindaan aluksi kumilla ja sitten vaimo vetää sen pois ja jatketaan loppuun paljaalla. Saadaan nainti kestämään tarpeeksi kauan, että vaimokin pääsee loppuun asti. Joskus taas menee niin, että en meinaa laueta millään ja joudun jyystämään pitkään, ennenkuin lentää.[/QUOTE]

Onhan niitä muitakin keinoja estämään ennenaikainen laukeaminen.

Mä olen ollut aina tyytyväinen kondomiehkäisyyn, ja ymmärtääkseni mieskin. Tosin ihanaa oli painella paljaalla silloin, kun ryhdyttiin lasta tekemään.

Nykyään mennään edelleen paljaalla, mutta "spontaanisuudesta" ole tietoakaan, kiitos ihanan pienen pojan. Eli jos spontaania seksiä haluatte, ehkäiskää jollakin.

on väärin molempia kohtaan. Kondomi tappaa kaiken spontaaniuden seksisssä, hyi.

Miten niin? Voiko keksiä kiimaisempaa näkyä kun iso kulli sojottamassa edessä johon hitaasti rullataan päälle kumia? :p

Ap kysymykseen, ei ole väärin miestä kohtaan. Henk. koht. en kuitenkaan jaksaisi niiden kanssa pelata vakituisesti.. No, en kyllä hormoneitakaan söisi. :D

[QUOTE="Jake";25950798]Millä kontilla saadaan estettyä ennenaikainen laukeaminen, ollaan kokeiltu kaikenlaista ja aina vaan tahtoo laueta liian aikaisin![/QUOTE]

Mun käsittääkseni mm. penisrengas auttaisi ja on myös erilaisia geelejä/voiteita jotka hieman turruttavat paikkoja ettei sitten tule niin nopeasti. Käy alan liikkeessä tutustumassa ja kysymässä tai kattele nettikaupasta.

On kokeiltu geelejä ja voiteita, mutta ei osattu annostlla oikein ja meni ihan turraksi ja piti jättää pano kesken, kun vaimon paikat oli tunnin jälkeen hellänä. Rengas auttoi parhaiten ja tuntui myös seisovan parmmin, mutta ei kestänyt kuitenkaan tarpeeksi kauan, että olisin saanut vaimon laukeamaan. Joskus oikein hyvin lämmiteltyä menee ikäänkuin ohi ja saan pidäteltyä tarpeeksi.
On myös kokeitu puristusjuttua, mutta saa yhtenään puritella. On tää vaikeeta!

Meillä vaihdettiin pelkkään kumiin kun muutettiin etäsuhteeseen, En muutenkaan halua tankata itseeni ylimääräisiä hormoneja. Tuntuuhan se hitusen ikävämmältä meistä molemmista, mutta mies on ainakin ihan fine asian kanssa ja ymmärtää, miksi en enää pillereitä tule ottamaan.

Itse juuri erosin miehestä, joka ei koskaan valittanut kondomista :) Suostui hyvin käyttämään kondomia vaikka söinkin lisäksi pillereitä, koska se on siistimpää.. pitäisiköhän pyytää se takaisin, kun en edes ole tajunnut, että miehet voisivat valittaa kondomin käytöstä...?

Käytämme kumia, mutta täytyis olla lisäkäsi, että saisi sen kunnolla päälle. Ohjeissa sanotaan, että pitää vetää esinahka taakse ja puristaa ilma pois, mutta miten sen teet kahdella kädellä ja vielä pitäisi rullata kumia päälle. Pimeässä saa tuhrata kauan ja meinaa halut mennä. Vaimo joskus auttaa rullauksessa. Mitenkäs teillä pukeminen onnistuu?

Yhteistyössä