Ei ole kohtuuton ottaen huomioon että ap:n tapauksessa nainen ei käy töissä eikä maininnut että miehensä harrastus veisi aikaa hänen omiltaan.
Ja joo, tästä tulee varmasti taas puukkoja selkään mutta tämä on mun mielipide.
Mun mies kun oli hoitovapaalla niin se olin usein minä joka "päästin miehen vapaalle" samalla oven avauksella kun tulin töistä. Ja olisipa kyllä älyttömältä tuntunut häipyä neljänä iltana ja jättää mies yksin vetovastuuseen illoiksi, olisin sitten iloisesti tullut hyvät yöt toivottamaan kun lapset ovat valmiita sänkyyn. Hah, aika moukkamaista! Toiset yksinkertaisesti huomioi toiset eri tavalla. Kun taas minä olin äitiyslomilla niin kyllä mies otti vastuuta vapaa-ajalla siinä missä minäkin.
Nyt olemme töissä molemmat, mies harrastaa enemmän kuin minä mutta mä teen reissutyötä joten mulla on siten sitä "vapaa-aikaa" poissa kotoa ja olen kotihiiri sitten iltaisin ja viikonloppuisin ja mies menee miten haluaa, usein haluaa olla meidän kanssa.
Ja eikös ap tuolla antanut ymmärtää että toivoisi lapsille enemmän aikaa joka tarkoittaa pienten lasten kanssa myös sitä hoitoapua iltatoimissa, ruuanlaitoissa jne.