Onko vähän tylsät tarjottavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Riippuu mihin tilaisuuteen :)
Mutta ihan perushyvä tarjoilu. Jos haluaa jotakin lisää, niin jotakin raikasta. Vaikka vain kulhollinen kirsikkatomaatteja.

Tai vaikka mustikoita, vadelmia ja mansikoita vaniljakastikkeen kanssa...

Oikein hyvät on. Kauheaksi kikkailu-kilpavarusteluksi on mennyt nykyään. Kai muistit laittaa kakulle barbin pään? :)

Ps. Tuon voileipäkakun kanssa varmaan minäkin laittaisin kirsikkatomskuja ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Oikein hyvät on. Kauheaksi kikkailu-kilpavarusteluksi on mennyt nykyään. Kai muistit laittaa kakulle barbin pään? :)

Ps. Tuon voileipäkakun kanssa varmaan minäkin laittaisin kirsikkatomskuja ainakin.

no mulla tää on lähinnä sitä,että tykkään kauheasti tehä "erikoisempia" leipomuksia ja juhlat on hyvä tekosyy kokeilla erijuttuja =) Sit vuo voileipäkakku hässäkät on niin helppo ja nopee tehä ja ne yleensä loppuukin ja kakkua jää-
Ja ei oo barbin päätä,vaan kakkukuva :D

Tuo kokemus mullakin on. Siis että voileipäkakkua ei koskaan ole edes tarpeeksi, kun taas täytekakkua meinaa jäädä. Mukavia juhlia!

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

no mulla tää on lähinnä sitä,että tykkään kauheasti tehä "erikoisempia" leipomuksia ja juhlat on hyvä tekosyy kokeilla erijuttuja =) Sit vuo voileipäkakku hässäkät on niin helppo ja nopee tehä ja ne yleensä loppuukin ja kakkua jää-
Ja ei oo barbin päätä,vaan kakkukuva :D

Alkuperäinen kirjoittaja anskuli74:
ihan hyvältä vaikuttaa, itse jättäisin sipsit pois. vahingossa unohdin viime kutsuilta ja oli paljon vähemmän siivottavaa kutsujen jälkeen vaikka väkeä oli liki 30 henkeä.

eli ne voi unohtaa :D ei meillä ole koskaan ollutkaan sipsejä- Ekaa kertaa laitetaan lapsille "omaa" herkkunaposteltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja anskuli74:
ihan hyvältä vaikuttaa, itse jättäisin sipsit pois. vahingossa unohdin viime kutsuilta ja oli paljon vähemmän siivottavaa kutsujen jälkeen vaikka väkeä oli liki 30 henkeä.

eli ne voi unohtaa :D ei meillä ole koskaan ollutkaan sipsejä- Ekaa kertaa laitetaan lapsille "omaa" herkkunaposteltavaa.

Popcorn on kiva, ei sotke niin - eikä ole yhtä epäterveellistäkään :saint:

Meillä tulee kuopuksen ristiäisiin 6 taaperoikäistä, ajattelin heille pistää omaan pöytäänsä vattuja meidän puskista(ovat kuin karkkeja) ja viinirypäleitä. Tietty saavat kakkua,yms. mutta etteivät pelkkää sokeria mättäis naamaan vaan :)

Yhteistyössä