Onko vähän yli 30-vuotiaan naisen enää turha haaveilla löytävänsä saman ikäisistä tai vähän vanhemmista miehistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Toivoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Toivoton"

Vieras
sellaista miestä joka haluaa vielä lapsia?

Olen 33v. ja mulla on 10-vuotias lapsi. Haluaisin ainakin yhden lapsen lisää, mutta tuntuu että monella mun ikäisellä tai vanhemmalla miehellä on lapsiluku täynnä.

Seurustelin viime vuonna muutaman kuukauden yhden jonkin verran vanhemman miehen kanssa joka oli ehdottomasti sitä mieltä, että hän ei lisää lapsia halua. Jos olisin tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta, niin mies ei olisi ottanut mitään vastuuta. No se mies osoittautui muutenkin melko idiootiksi petturiksi.

Nyt olen pitänyt pientä sutinaa erään miehen kanssa. Sattumalta löysin miehen eräältä deittisivustolta kun siellä katselin samalla paikkakunnalla asuvia, en ole miehelle kertonut tuosta. No katselin yhteensopivuuskysymyksiä mihin mies oli vastannut ja oli lapsiin vastannut, että ei ole suunnitelmissa lähitulevaisuudessa. Kysymyksiin saa myös valita onko se ei tärkeää, kohtuullisen tärkeää vai erittäin tärkeää. Mies oli vastannut, että kohtuullisen tärkeää. Tämä mies on mua 9 vuotta vanhempi ja hänellä on kolme lasta.

Onko täysin tuhoontuomittua ajatella, että löytäisin +30v. miehistä jonkun sellaisen joka haluaisi vielä lapsia lisää? Kaikilla tuntuu jo olevan lapsia eivätkä halua lisää. : /

Paljon on vapailla markkinoilla sellaisia lapsettomia +30v miehiä, jotka hartaasti haluavat perustaa perheen. Kaverini on yksi sellainen..sanoi aina ettei varmaan koskaan löydä naista itelleen, saatika saa lapsia.

Löysi nyt 42-vuotiaana elämänsä naisen ja muuttivat aika nopeasti yhteen ja tämä 32-vuotias nainen odottaa heidän yhteistä lasta :)

[QUOTE="a p";25549770]No siltä vaikuttaa. Alkaa tuntua niin epätoivoiselta. : / Pitääkö tässä raskautua yhden illan jutusta ja kasvattaa lapsi yksin...[/QUOTE]

Onko sinulle tärkeämpää saada vielä yksi lapsi vai löytää kumppani?

Onko iällä noin paljon merkitystä? Saattaisit löytää helpommin jos ikähaarukka olisi laajempi esim. alkaisi 25-vuotiaista. Sen ikäisillä miehillä ei lapsia välttämättä vielä ole.

Sun täytyy etsiä joku, jolla ei vielä ole lapsia :) Sillain siinä onnistuu helpommin. Ota heti alkuun puheeksi tuo lapsitoiveesi, niin et sitten turhaan hukkaa aikaasi vääränlaiseen mieheen.

Ps. On se jännää miten yli 3-kymppiset on niin jalat maanpinnalla näissä rakkausasioissakin. Enää ei mennä pelkän tunteen perusteella vaikka mihin tilanteisiin, vaan harkitaan ja punnitaan yhteisiä arvoja ja tulevaisuudensuunnitelmia ym. Ihan hyvä toisaalta. On vaan niin erilaista kuin parikymppisillä nämä parisuhteen muodostamiset ;)

No ei tietenkään ole mahdotonta. Ei mikään ole mahdotonta :) Asiat tapahtuu kun niihin oikein paljon uskoo ja niitä odottaa.

Itse erosin juuri (tämän vuoden puolella). Minulla on kolme alle kouluikäistä lasta. Olen38v. Törmäsin viikko sitten lapsettomaan mieheen (35v), joka oli kiinnostunut minusta ja kertoi haluavansa vielä lapsia. Minä en lapsia enää halua.

Kyllä niitä miehiä löytyy kun pitää silmät auki ja suhtautuu asioihin positiivisesti =)

Ei ole toivotonta! Sen sijaan mulla, 10 vuotta vanhemmalla, ei ole enää mitään toivoa löytää kumppania. Omat lapset jo aikuisia joten aikaa olisi parisuhteelle, mutta kumppania on ihan mahdotonta enää löytää. Miehet haluavat nuorempia, tämmöinen vanhus ei enää kenellekään kelpaa. Niin se vaan on, ikävä kyllä.

[QUOTE="vieras";25550732]Ei ole toivotonta! Sen sijaan mulla, 10 vuotta vanhemmalla, ei ole enää mitään toivoa löytää kumppania. Omat lapset jo aikuisia joten aikaa olisi parisuhteelle, mutta kumppania on ihan mahdotonta enää löytää. Miehet haluavat nuorempia, tämmöinen vanhus ei enää kenellekään kelpaa. Niin se vaan on, ikävä kyllä.[/QUOTE]

Höpöhöpö. Tätini löysi uuden, muutaman vuoden itseään nuoremman miehen vähän alta seitsemänkymppisenä. Parisuhde näkyy voivan hyvin, samoin molemmat sporttiset vanhukset. Pitää vain etsiä sieltä, missä on vanhempia sinkkumiehiä ja löytää joku oikeasti fiksu mies joka ei yritä hoitaa keski-iän peniskriisiään puolta nuoremalla naisella. Harrastukset ja kirkon järjestämät pippalot (jeesustelun taso vaihtelee, ei tarvi olla mikään kiihkouskovainen) ovat käsittääkseni suosittuja.

[QUOTE="a p";25549817]Haluaisin molemmat, mutta mahdottomalta tuntuu. : / Mutta aivan erityisesti haluaisin lapsen.[/QUOTE]

Kelpaisiko sinulle lapseton mies? Luulen kuitenkin että löytyy lapsia haluavia miehiä, joilla on itsellään vain yksi lapsi. Mutta he ovat paljon harvemmassa kuin lapsettomien suhteen.

Olin 31v. lapseton, kun erosin avoliitosta. Tapasin muutaman kuukauden päästä 33v. eronneen lapsettoman miehen, elämäni rakkauden :) Nyt meillä lapsi ja toinen tulossa, yhdessä oltu 4v. ja olen onnellisempi kuin koskaan.

Ap, minusta tuntuu siltä enemmistö miehistä (jotka minuunkin deittisivustoilla ottavat yhteyttä) ovat juurikin noita yli kolmekymppisiä, jotka haluavat omia lapsia. Itse kun haluaisin sellaisen miehen, joka EI halua omia lapsia, niin vaikea tuntuu olevan löytää.

Tapasin 33-vuotiaana, 10-vuotiaan pojan yh-äitinä 38v. miehen, jolla oli ennestään 8-vuotias poika. Yhdessä mietittiin, että ei enempää lapsia, mutta hupsista, tuossahan tuo vauva nyt köllöttää :) Enkä ole konsa kuunaan milloinkaan ollut näin onnellinen! Eli onhan se tietystikin mahdollista!

Kelpaisiko sinulle lapseton mies? Luulen kuitenkin että löytyy lapsia haluavia miehiä, joilla on itsellään vain yksi lapsi. Mutta he ovat paljon harvemmassa kuin lapsettomien suhteen.

No ei siitä ole kyse etteikö kelpaisi lapseton mies. On nyt vain sattunut osumaan kiinnostavia miehiä joilla jo on lapsia. Sekin tuntuu kamalalta jos löytää ihanan miehen, mutta hän ei halua lapsia. Lopettaako lupaava suhde siihen ja ehkä olla kuitenkin yksin ja ilman toista lasta vai jatkaa suhdetta ja luopua lapsihaaveista.

Yhteistyössä