G
gina88
Vieras
Olen viettänyt 3 yötä tuttuni luona ja niinä kertoina hän on kertonut kuinka hyvä/ihana tyyppi olen jne. Olen ollut ihan hämillään kehuista.
Meillä luistaa juttu todella hyvin, pystytään puhumaan syvällisiä jne.
Seksiä ei olla harrastettu, mutta oltu lähekkäin ja pussailtu. Mies ollut aktiivisempi osapuoli ja hakenut läheisyyttä minulta.
(Mies ei ole näinä kertoina ollut humalassa, niin ei voi laittaa kännin syyksi)
Yhteyttä ei kuitenkaan pidä ja mietin mitä tässä pitäisi tehdä, itse kun olen ainakin erittäin kiinnostunut ja haluaisin tutustua vain paremmin. Oon tosi huono
alotteissa, mutta viimiset 2 kertaa minä olen ollut se joka on ottanut yhteyttä. Pelkään pettyväni.
Vaivaa päätä kun ei tiedä mitä ajatella..? Ollaan tunnettu monta vuotta, mutta nähty vaan sillointällöin. Kahdestaan ollaan paremmin tutustuttu toisiimme.
Meillä luistaa juttu todella hyvin, pystytään puhumaan syvällisiä jne.
(Mies ei ole näinä kertoina ollut humalassa, niin ei voi laittaa kännin syyksi)
Yhteyttä ei kuitenkaan pidä ja mietin mitä tässä pitäisi tehdä, itse kun olen ainakin erittäin kiinnostunut ja haluaisin tutustua vain paremmin. Oon tosi huono
alotteissa, mutta viimiset 2 kertaa minä olen ollut se joka on ottanut yhteyttä. Pelkään pettyväni.
Vaivaa päätä kun ei tiedä mitä ajatella..? Ollaan tunnettu monta vuotta, mutta nähty vaan sillointällöin. Kahdestaan ollaan paremmin tutustuttu toisiimme.