M
minä
Vieras
Minulla on ollut luottotietomerkintä. Ei ole enää.
En kuitenkaan saanut pientä lainaa, koska pankin mukaan mulla on luottohäiriömerkintä
Kuinka kauan se oikein vaikuttaa poistumisen jälkeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisesta merkinnästä on kyse?Onko sulla vielä maksussa jotakin siellä?
Äitini hakilainaa ja hänellä oli kans luottotiedoissa merkintä, kävi puhumassa ihan pankissa paikan päällä asiasta ja sai lainaa.Äidilläni oli vielä maksamattomana parin tonnin edestä ja otti sen verran ylimääristä että maksoi ne samalla pois.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisesta merkinnästä on kyse?Onko sulla vielä maksussa jotakin siellä?
Äitini hakilainaa ja hänellä oli kans luottotiedoissa merkintä, kävi puhumassa ihan pankissa paikan päällä asiasta ja sai lainaa.Äidilläni oli vielä maksamattomana parin tonnin edestä ja otti sen verran ylimääristä että maksoi ne samalla pois.
Mulla oli siellä noin 900 euron rästi ulosotossa, sairaalalaskuja ja puhelinlaskuja. Ne on maksettu aikaa sitten pois, ei oo mitään ollut maksussa moneen vuoteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti et saa lainaa.Kerran olet jo raha-asiasi huonosti hoitanut miksi pankin pitäisi ottaa riski.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti et saa lainaa.Kerran olet jo raha-asiasi huonosti hoitanut miksi pankin pitäisi ottaa riski.
Alkuperäinen kirjoittaja keljuk:osuuspankki on mun mielestä ainot pankki joka tulee ihmistä vastaan noissa jutuissa...Muut pankin on mennyt niin tarkoiksi jotenkin että ne ei anna edes pieniä lainoja.Esim oli sampossa tili,minä ja mies töissä tulot oli ihan kivat,oltais lainaa oltu vailla sanoivat ettei onnistu mitenkään vaikka takaajat.irtisanottii tilit ja mentii osuuspankkiin saatiin ilman takaajia se summa.