Luottotiedot ja takuuvuokra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliskohan näinkin että nykyään on ihmisiä jotka ei kamalasti kanna huolta maksujen maksamisesta (ei ymmärrä että ne olisi maksettava ajallaan eikä kehotuksen jälkeen vasta), niin tällaisilla ihmisillä ei välttämättä ole se yksi kerta eikä tilapäinen rahapula vaan yleinen asenne. siitäkin syystä voi olla että luottotietomerkintä säilyy tietyn ajan jonkinlajin "varoituksena" kyseisen henkilön suhteesta maksettaviin laskuihin.
Ja ennen kuin joku repii pelihousunsa ja alkaa huutaa että "enhän minä" niin sanoin tuossä että on sellaisiakin ihmisiä olemassa, en tarkoita että kaikki luottotietomerkinnälliset mutta jotkut...
Pitäisi opetella kuitenkin se että pitäisi järjestää sitä rahaa jostakin ennen kuin ne karhukirjeet alkaa tippua postiluukusta. laskuja maksamatta kun pääsääntöisesti ei selviä ellei sitten ihan oikeasti kaikki rahat niin loppu että pääsee velkasaneeeraukseen yms. Mutta noihin tilanteisiin ei kyllä kenenkään pitäisi hankkiutua pelkillä vuokrilla tai kännykkälaskuilla

On ihan varmasti. Itte pyrin maksamaa ajallaan ja jos se ensimmäinenkin karhukirje tulee niin kyllä tulee kiire maksaa.
Useampikin kaveri odottelee ihan rauhassa sitä toista tai jopa kolmatta karhua.

Googlettaessa tuli vastaan http://www.takuuvuokra.fi niminen palvelu josta pystyy ottamaan lainan helposti takuuvuokraa tai vuokravakuutta varten. Samalla saa vastaavanlaisen todistuksen kuin omatieto.fi palvelusta. Todella jees.

Mulla on maksuhäiriö merkintä, ei tosin koskaan vuokrista johtuen, nykyinen asunto menee alta piakkoin (puretaan) vakituinen työpaikka on.Voidaanko multa evätä asunto? Pakkohan niiden on joku antaa tai muuten ei oo missä asua eikä voi käydä töissä?Miten takuuvuokra?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Mulla on maksuhäiriö merkintä, ei tosin koskaan vuokrista johtuen, nykyinen asunto menee alta piakkoin (puretaan) vakituinen työpaikka on.Voidaanko multa evätä asunto? Pakkohan niiden on joku antaa tai muuten ei oo missä asua eikä voi käydä töissä?Miten takuuvuokra?

Kenen "niiden" ja miksi on pakko antaa?

Yhteistyössä