M
Mikke
Vieras
Onko täällä vapaita naisia tai yh:ia Lahden alueelta..? Olen alle 40v. eronnut 2 lapsen isä. Olis mukavaa saada edes juttu kaveria..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:AavikonNorsu on yh, Lahdesta, vokottele sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja m:AavikonNorsu on yh, Lahdesta, vokottele sitä.
:kieh: mur, kuka lienetkin..pidä pääs kiinni..ja minähän en mitään ukkoja halua tääöltä!
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja m:AavikonNorsu on yh, Lahdesta, vokottele sitä.
:kieh: mur, kuka lienetkin..pidä pääs kiinni..ja minähän en mitään ukkoja halua tääöltä!
Alkuperäinen kirjoittaja Mikke:No okei..ei sit.. Hyvää kesää kaikille !
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Älä kuule täältä etsi naista mihinkään tarkoitukseen itsellesi. Itse olen muutamaa kokeillut ja varttihulluks todennut. Säästyt monelta harmilta kun haet naisesi jostain muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Älä kuule täältä etsi naista mihinkään tarkoitukseen itsellesi. Itse olen muutamaa kokeillut ja varttihulluks todennut. Säästyt monelta harmilta kun haet naisesi jostain muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Älä kuule täältä etsi naista mihinkään tarkoitukseen itsellesi. Itse olen muutamaa kokeillut ja varttihulluks todennut. Säästyt monelta harmilta kun haet naisesi jostain muualta.