Ö
öllöolo
Vieras
Itsellä meinaan vaan etova olo jo toista päivää... Jotenkin kolottaa jäseniä mutta ei mitään muuta oiretta. Ja ei en ole raskaana tai sit ois kierukka pettänyt
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi toki pettää mut toivotaan kumminkin ettei ole pettänyt, koska muuten mulla on tää olo seurana 9kk. Eikä hotsittas yhtään.Sen verran tökkii pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:voi se kierukkakin pettäämut on sitä liikkeellä sekä syysflunssaa
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Kyllä mulle flenssukin saa toisinaan semmoisen 'mikääneimaistu' olon.
Ja aina- aina on jotain liikkeellä. Kysy vaikka mun anopilta :saint:
Ei ole kuumetta.Eikä ulkomaita nähty. Vaa tökkii ja pahasti ja aatelkaa en voi edes kahvia juoda. Siis Siitä mä kyllä huolestun itse.Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Kunnon noro ei anna ymmärtää vaan ymmärtää antaa eli oireet tulee parissa tunnissa. Mikäli et oo matkustellu ulkomailla niin syy on jossain muualla kun tavallisessa vatsataudissa. Onko kuumetta? Jos kuumeilua ei ole niin syy on jossain muualla kun tavallisissa tartuntataudeissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole kuumetta.Eikä ulkomaita nähty. Vaa tökkii ja pahasti ja aatelkaa en voi edes kahvia juoda. Siis Siitä mä kyllä huolestun itse.Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Kunnon noro ei anna ymmärtää vaan ymmärtää antaa eli oireet tulee parissa tunnissa. Mikäli et oo matkustellu ulkomailla niin syy on jossain muualla kun tavallisessa vatsataudissa. Onko kuumetta? Jos kuumeilua ei ole niin syy on jossain muualla kun tavallisissa tartuntataudeissa.
Just tollasta mullakin ja tän päivän syönti on aika hedelmävoittoista ja vähäistä. Ja hyvä ettei ole raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies on valitellut pari päivää huonoa oloa, mutta töissä on käynyt eikä mitään etomista kummempaa ole ollut. Väsynyt vain ja huonovointinen, mutta ei siis oksenna tms. Oisko jotain semmoistakin vain liikkeellä. Ei se ees ole raskaana![]()
Juu,eiköhän tämä tästä mene ja terveellistähän se paastota pari päivää mutta se kahvinjuonti harmittaaAlkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole kuumetta.Eikä ulkomaita nähty. Vaa tökkii ja pahasti ja aatelkaa en voi edes kahvia juoda. Siis Siitä mä kyllä huolestun itse.Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Kunnon noro ei anna ymmärtää vaan ymmärtää antaa eli oireet tulee parissa tunnissa. Mikäli et oo matkustellu ulkomailla niin syy on jossain muualla kun tavallisessa vatsataudissa. Onko kuumetta? Jos kuumeilua ei ole niin syy on jossain muualla kun tavallisissa tartuntataudeissa.
Joku viirus voi olla. Mut jos mitään muita oireita ei tuu ja jatkuu pidempään niin kannattaa olla yhteydessä lääkäriin :hug: :hug: .