Onko vauvalle virikkeiden puute haitallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoisen nuori äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikoisen nuori äippä

Vieras
Kamala pakkanen, itse kipeänä, mieskään ei ehdi 6 kk vauvan kanssa vaunulenkille. Tuntuu että vauvalla on tylsää, ja lelutkin vaan niitä samoja vanhoja. Itse olen jaksamiseni mukaan yrittänyt viihdyttää, mutta silti kitisee jatkuvasti tylsyyttään.

Onko muutaman päivän virikkeiden puute vauvalle jotenkin haitallista?

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Onko vaunulenkki muka jotain virikettä?

No on meidän vauvalle, koska tykkää olla vaunuissa hereillä, ja katsella kaikkea mahdollista mitä näkee. Yleensä on ihan innoissaan ja suorastaan hihkuu, kun näkee vaikka koiran. :-) Minusta siis on todellakin virikettä, varsinkin jos kaupungilla kävelemme. Niin, meillä yhdistelmärattaat pehmeällä kantokopalla, saa nostettua selkänojaa niin että lapsi näkee ympärilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No on meidän vauvalle, koska tykkää olla vaunuissa hereillä, ja katsella kaikkea mahdollista mitä näkee. Yleensä on ihan innoissaan ja suorastaan hihkuu, kun näkee vaikka koiran. :-) Minusta siis on todellakin virikettä, varsinkin jos kaupungilla kävelemme. Niin, meillä yhdistelmärattaat pehmeällä kantokopalla, saa nostettua selkänojaa niin että lapsi näkee ympärilleen.

ok. meillä vaan tuon ikäiset on ollut ihan täydessä unessa aina kun vaunuhin laittoi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ok. meillä vaan tuon ikäiset on ollut ihan täydessä unessa aina kun vaunuhin laittoi. :D

Meillä oli noin 4 kk saakka sama juttu. Sen jälkeen piristyy aina vaunuihin laittaessa vaikka olisi kuinka väsynyt, ja haluaa katsella ympärilleen, ihan kuin ei haluaisi missata yhtäkään puuta, pilveä, koiraa, autoa, taloa jne.:-))

Yhteistyössä