A
"ap"
Vieras
Aika moni varmasti teeskentelee.
Ap:n kaltaiset miehet on niitä, jotka ei koskaan kehu puolisoa, ettei se vaan menetä viattomuuttaan, eli tajua, että vois kelvata jollekin muullekin.
Niin ohi kuin vaan voi mennä. Kyllä minä olen aina tyttöystäväniä kehunut. Ja ääneen ja suoraan heille itselleen. Jotenkin tuntuu, että menee ohitte tää juttu. Onhan tälläkin palstalla jotain naisia, jotka ainakin palstakirjoitusten perusteella voisivat edustaa tätä naistyyppiä. Esimerkiksi tytsi-89.