N
nega
Vieras
lopetin e-pillerit heinäkuun puolenvälin paikkeilla vauvahaaveet mielessä. eli noin kuukausi yritystä on nyt takana. tein eilen raskaustestin (oli meneillään kierron 31.päivä) ja testi oli negatiivinen ;(. useamman päivän ajan minulla oli ollut huonoa oloa (liekö sitten johtunut huonoista yöunista, kun jännitin niin paljon etten saanut oikein nukutuksi), vihlontaa ja outoa tunnetta alamahassa välillä vasemmalla puolen, välillä oikealla ja välillä keskellä, rinnat ei ole varsinaisesti olleet kipeät, mutta mahallaan ollessa on vähän sattunut. ""raskausnystyröitä"" minulla on ollut aina tai ainakin näitä pieniä ""näppyjä"" nänneissä eli niitäkään ei voi oikein pitää raskausoireena. kuukautisia ei näy, mutta välillä tulee valkovuotoa ja sen tuntee kun valkovuoto valuu ja olen säikähtänyt joka kerta, että nyt ne kuukautiset sittenkin... tänä aamuna herätessä alavatsakivut olivat kadonneet tai eivät ainakaan tuntuneet enää niin voimakkaasti kuin aikaisempina päivinä. niin ja aamulla hieman heräämisen jälkeen ""emättimeni supisteli"", tuntui kuin siellä olisi ollut elohiiri...(ei ollut orgasmi) ja kuukautisia ei siis vieläkään näy...voiko vielä olla toivoa, että sittenkin olisi jo tärpännyt näin nopeasti? vai kärsinkö vain e-pillereiden lopetuksen jälkeisestä hormooniepätasapainosta? kuukautiskiertoni on ollut aina ilman e-pilleitä suht epäsäännöllinen, mutta useimmin kuitenkin hieman 30. päivän molemmin puolin (muutaman kerran vuodessa vähän pidempi). koska kannattaa tehdä uusi testi vai tehdäkö ollenkaan?