Onko vielä toivoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eka keskenmeno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eka keskenmeno

Vieras
Elikä tänään np-ultrassa (10+6) ei näkynyt enää sykettä. Sikiö vastasi 10+1. Lääkäri totesi että keskenmeno ja kaavinta-aika mulla on ensi tiistaina.

Kävin varhaisessa ultrassa 5+6 jossa syke näkyi ja kaikki ok. Onko tässä vielä toivoa, kannattaako lähteä yksityiselle tarkistamaan asia? Päässä pyörii vain joidenkin kohtalot joissa syke on myöhemmin kuitenkin löydetty ja keskeytykseltä vältytty.

en halua mitenkään pelotella, mutta itselleni on käynyt näin: ensimmäinen todettiin np-ultrassa. sydämmen sykettä ei enää löytynyt ja sikiön´koko vastasi viikkoja 10+ jotain. toinen km todettiin sitten ihan "sattumalta" viikolla 11 ja sikiön kehitys oli loppunut jo viikolla 7+. molemmista olin alkuraskauden ultrassa ja silloin myös sykkeet näkyi.

Eipä taida olla enää toivoa... Ja kyllähän asia tarkistetaan yleensä vielä ennen kaavintaa ultralla.

Kovasti voimia sinulle ap. Km ei toivosi kenellekkään koettavaksi.

Ikävä juttu! Olen ollut samassa veneessä eikä siinä seilailu ole hauskaa. Menehän käymään nyt siellä yksityisellä kun asia sinua kovasti vaivaa, että saat jonkunlaisen mielenrauhan. Kyllä sitä silti on vaikeaa sulattaa mutta jällkeenpäin jossittelu vie järjen.

Yhteistyössä