Onko viikonloppumatkassa mitään järkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Kun mä oikeastaan haluaisin juhlia syntymäpäivääni lähtemällä yksin jonnekin matkalle. Mutta en mä varmaan voi mennä kuin viikonlopuksi. Mutta tuleeko sellaisesta vaan vihaiseksi?

En mä edes tiedä minne mä menisin. Jonnekin |O :xmas:

Saanko pyytää miestä ottamaan viikon lomaa, että voi olla lasten kanssa kun minä menen viettämään 30-vuotissynttäriä reissuun? :saint:

voithan sinä miestä pyytää, mutta eri juttu miten onnistuu työpaikalla.
Viikonlopussa ehtii jotakin kun et liian kauas lähde eikä iso aika mene lentoihin. Mutta en itse ihan yksin ulkomaille lähtisi nyt (vaikka nuorena matkustin paljon yksin), jos ei määränpäässä sitten joku tuttava olisi.
Ja määränpäähän riippuu toki siitäkin mihin aikaan vuotta ja mitä aikoo tehdä. Loppujenlopuksi se voisi olla vaikka joku kylpyläjuttukin ihan Suomessakin, ottaisi kaikenmaailman hemmotteluhoidot ja herkut ruokapöydässä

Junnu läks muutama viikko sitten isänsä kanssa perjantaiaamuna Lontooseen ja tulivat takaisin sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä. Oli ollut oikein hyvä reissu.

Viikonloppu on juuri hyvä! =) Pieni irtiotto eikä käy niin pahasti lompakolle, kuin viikko. Viikossa voi jo kyllästyä joihinkin kohteisiin! Varsinkin pienemmät Euroopan "suurkaupungit" ehtii riittävän hyvin viikossa nähdä. :)

Yhteistyössä