onko yleistä että hääjärjestelyt aiheuttavat eron?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anonyymi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anonyymi

Vieras
kaveri suunnitteli viikonloppuna häitä puolisonsa kanssa. Nyt puoliso haluaa ottaa takapakkia ja vetoaa rahan menoon. Yhdessä oli sovittu päivämäärä ja että kutsutaan lähisuku. Nyt mies vetoaa rahaan, ja sanoo että pelkkä maistraatti ja vanhempien kahvittaminen riittää. Kaveri aluksi vetosi siihen että se on hänenkin päivänsä ja hän voi maksaa 90% kuluista. Nyt mies kokee vaan olevansa vieras. Koko viikonloppu on mennyt kuulemman tapellessa ja kaverille riittäisi nyt se maistraatti ja kahvittelu, mutta nyt mies ei tiedä haluaako olla kaverini kanssa. yhdessä ovat olleet 6 vuotta.

Saavatkohan he koskaan sovittua.

[QUOTE="pkj";24356647]Mitäpä jos morsian pitää ihan itse itselleen ne juhlat kun kuitenkin on vaan morsiamen juhla :laugh:[/QUOTE]

mihinkään ei ole laitettu rahaa, suunnitelma on tehty yhdessä. Mies esim itse halusi ensin että juhlapaikan pitää olla joku vanha rakennus, ja nyt se ei halua koko juhlapaikkaa.

Taitaa aapee olla itse tämä mainitsemansa "kaveri" :D Jos et niin hanki oikeesti jotain omia oikeita ongelmia itsellesi ja lopeta se kaverisi suhdesotkujen selvittely. Tuosta liitosta nyt ei mitään tuu jos noin pikkusieluista touhua on jotta nuon pienestä eroa jo mietitään. Kannattaisiko keskittyä siis oikeisiin ongelmiin?

Niin, onhan se toki niin, että hääjärjestelyissä tulee raha monen asian esteeksi. Voi olla että kummallakaan ei ollut realistista käsitystä mitä mikäkin maksaa. Miehelle se päivä ei yleisesti ole niin just SE päivä tai että pitäis just SITÄ saada ja kun nainen sitten haluaakin niin voi aiheuttaa ristiriitoja. Ja jos häitä varten ollaan ottamassa lainaa niin ymmärrän että haluaa kulut kuitenkin pitää minimissä.
Tätä tapausta en tunne, mutta voihan siitä ero tulla jos huomaavat että eivät haluakaan samaa ja tajuavat että ehkä muissakin asioissa ovat erillään toisistaan.

Koska niiden häiden piti olla? Mä nyt antaisin miehen vetää pikkusen henkee ja rauhoittua. Se on kuitenkin iso päätös ja vasta oikeasti asian suunnittelu muuttaa sen konkreettiseksi. Parempi miettiä nyt, kun sitten vuoden päästä kun ollaan oltu naimisissa niin sanotaan, ettei tää ookkaan sitä, mitä mä haluan tai että en olis oikeesti naimisiin edes halunnut.

joulukuussa.

Ja nyt oon päättänyt etten puhu asiasta mitään. Paikan varaus olisi ainoa olennainen mitä pitäisi pian alkaa tekemään, mutta tuo äijä ei suostu sanomaan juuta tai jaata kun katsottiin yhdessä paikkoja...

Yhteistyössä