Onko yleistäkin karkki tai keppos-kierrokset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
:o Meillä soi ovikello äsken ja siellä oli kaks tyttöä ihan tavallisissa vaatteissa...ja karkki vai kepponen :o
Mä sanoin että kuulkaas murut, ei mulla oo mitään antaa :whistle:
Onko teillä muilla käyty?

Ja olis sitä voinut edes pukeutua, jos jotain meinaa saada :whistle:

meillä ainakin halloween bilettäjät lähti naapurustoon sillä mielialalla ja suunnitelmalla, että heillä on sitten pikkukepponen tehtäväksi jos karkkia eivät saa. Eli ei pakko karkkia olla jos kestää pikkukepposen

Musta on törkeetä tulla pyytämään karkkia pukeutumatta. Jos haluaa halloween perinnettä tehä, niin tosiaankin pitäis sit KOKONAAN toteuttaa se, pukeutumalla!
Ei ole niin vaikeaa, kun monella päiväkotilaisella ja koululaisella on joka tapauksessa ollut tänään naamiaiset ;)
Eri asia on, että tuskin kyseisten lasten vanhemmat edes tietävät että lapset on päättäneet käydä kiertelemässä naapureiden ovia...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
meillä ainakin halloween bilettäjät lähti naapurustoon sillä mielialalla ja suunnitelmalla, että heillä on sitten pikkukepponen tehtäväksi jos karkkia eivät saa. Eli ei pakko karkkia olla jos kestää pikkukepposen

Niin no...sanoin mä vissiin et senkun keppostelette siinä pihalla..

Mut olis kyllä voinut olla jotain asua päällä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Musta on törkeetä tulla pyytämään karkkia pukeutumatta. Jos haluaa halloween perinnettä tehä, niin tosiaankin pitäis sit KOKONAAN toteuttaa se, pukeutumalla!
Ei ole niin vaikeaa, kun monella päiväkotilaisella ja koululaisella on joka tapauksessa ollut tänään naamiaiset ;)
Eri asia on, että tuskin kyseisten lasten vanhemmat edes tietävät että lapset on päättäneet käydä kiertelemässä naapureiden ovia...

Nää tais olla jotain 4-5 luokkalaisia...et tais plikat olla vaan ilmasten namujen perässä :whistle:

Meillà kày noita noitia ja kummituksia, Mutta vaikka tulisi ilaman pukua, lapsiahan he ovat, Antaisin karkkia ilomielin heillekin. Antaa heidàn pitàà hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Meillà kày noita noitia ja kummituksia, Mutta vaikka tulisi ilaman pukua, lapsiahan he ovat, Antaisin karkkia ilomielin heillekin. Antaa heidàn pitàà hauskaa.

Mun mielestä pääsiäisenäkin pitää vähän vaivaa nähdä..

Ei ole onneksi käynyt, ja toivottavasti ei yleistykään. Meillä on jo noita- ja trulliperinne, joka on ihan vastaava, mutta perustuu omaan perinteeseen. Ja sillonkin tosiaan kuuluu nähdä vähän vaivaa.

Ei oo käyny, mut ois ollu halloween bileet tänään. Maalasin poikasen naaman kuolleen näköseksi ja luuranko puku päälle oli hieno. Ei menny ku 15 minuuttia ku tuli takas, ei sisään asti ollut uskaltanu ku ovella oli ollu luurankoja häkissä ja ilkeen näkösiä kutosluokkalaisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Ei oo käyny, mut ois ollu halloween bileet tänään. Maalasin poikasen naaman kuolleen näköseksi ja luuranko puku päälle oli hieno. Ei menny ku 15 minuuttia ku tuli takas, ei sisään asti ollut uskaltanu ku ovella oli ollu luurankoja häkissä ja ilkeen näkösiä kutosluokkalaisia :D

ihana! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Meillä tänään kävi ekaa kertaa.Annoin sit sämpylöitä kun en osannut varautua. :whistle:

hyvin tehty. tàrkeintà ajatus ja voi olla kuule ettà ne pikkuhurviòt arvostivat enemmàn suolaista kun makeaa jota saavat mahan tàydeltà

Yhteistyössä