K
Kippuravarvas
Vieras
Mä sanoin että kuulkaas murut, ei mulla oo mitään antaa
Onko teillä muilla käyty?
Ja olis sitä voinut edes pukeutua, jos jotain meinaa saada
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:meillä ainakin halloween bilettäjät lähti naapurustoon sillä mielialalla ja suunnitelmalla, että heillä on sitten pikkukepponen tehtäväksi jos karkkia eivät saa. Eli ei pakko karkkia olla jos kestää pikkukepposen
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Musta on törkeetä tulla pyytämään karkkia pukeutumatta. Jos haluaa halloween perinnettä tehä, niin tosiaankin pitäis sit KOKONAAN toteuttaa se, pukeutumalla!
Ei ole niin vaikeaa, kun monella päiväkotilaisella ja koululaisella on joka tapauksessa ollut tänään naamiaiset
Eri asia on, että tuskin kyseisten lasten vanhemmat edes tietävät että lapset on päättäneet käydä kiertelemässä naapureiden ovia...
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Meillà kày noita noitia ja kummituksia, Mutta vaikka tulisi ilaman pukua, lapsiahan he ovat, Antaisin karkkia ilomielin heillekin. Antaa heidàn pitàà hauskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Ei oo käyny, mut ois ollu halloween bileet tänään. Maalasin poikasen naaman kuolleen näköseksi ja luuranko puku päälle oli hieno. Ei menny ku 15 minuuttia ku tuli takas, ei sisään asti ollut uskaltanu ku ovella oli ollu luurankoja häkissä ja ilkeen näkösiä kutosluokkalaisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Meillä tänään kävi ekaa kertaa.Annoin sit sämpylöitä kun en osannut varautua.![]()