onko yleistäkin kun kyseessä kuitenkin aikuinen ihminen!? fb

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Kirjottelin yhden äiti kaverin kanssa facebookissa jotakin viikkoja sitten. Läheteltiin sähköpostia puolin ja toisin, viimeksi minä lähetin kaks viikkoa sitten. Ei mitään vastausta, vaikka muuten kyllä päivittelee profiiliaan ja lisäilee kuvia.
Ja tunnetaan siis ennestään toisemme, viime aikoina vaan on tullut nähtyä vähän harvemmin. Yhteyksissä ollaan kuitenkin oltu jonkun verran.

Niin, että onko yleistäkin että aikuiset ihmiset katkoo kaverisuhteita tällä tavalla, että ei enää vaan vastaakkaan?
Mitään sanaharkkaa tai muutakaan ei meillä ole ollut. Mielestäni kyllä tosi lapsellista jos ei sitten viitti sanoa että ei halua nähdä, tai muutenkaan olla yhteydessä minuun.
Viestissäni kuitenkin oli monia kysymyksiä, että kai kaveri ymmärsi että vastausta odotan..
Ihmettelen suuresti!

Niin siis ei ole mitenkään mahdollista että olisi unohtanut.

Jos kerran olette hyviä ystäviä niin laita uusi viesti. Mulle tulee niin paljon spostia että jos ei heti ehdi johonkin viestiin vastaamaan niin helposti unohtuu.

Kirjoituksestasi päätellen... Sinulla ei taida olla oikein paljon tekemistä kun tommoista mietiskelet tai olet aika lapsellinen...
Jos toista ei vain huvita kirjoitella, ei jaksa.
Ei se tarkoita välttämättä sitä, että nyt on välit poikki ja piste.

Olivatko kysymykset yksityisiä? Ehkä hän ei vain halua vastata niihin.. toisinaan myös FB jättää ilmoittamatta uudesta viestistä, eli hän ei ole saanut siitä mitään tietoa..

Vaikea uskoa että on unohtanut. Normi sähköpostiin tällä kaverilla varmaan tulee paljon postia joo, mutta tuskin facebookissa tulee niitä yksityisviestejä, joilla siis ollaan kuulumisia vaihdettu.
Enkä sanonut että ollaan hyviä ystäviä, mamma kaverit vaan.

Voihan olla että kaveri on viestin luettuaan ajatellut että vastaa myöhemmin paremmalla ajalla ja onkin sitten unohtanut koko viestin. Itselleni on käynyt näin monta kertaa, eläml kun on välillä hektisempää puolin ja toisin. Lapsellisempaa minusta olettaa ystävyyssuhteen poikki jos toinen ei vastaakaan viestiin. Aikuiset ihmiset ymmärtävät ettei aina ehdi ja muyista kaikkea ja jos asia on todella tärkeä niin sitten soitetaan.

Vaikea uskoa että on unohtanut. Normi sähköpostiin tällä kaverilla varmaan tulee paljon postia joo, mutta tuskin facebookissa tulee niitä yksityisviestejä, joilla siis ollaan kuulumisia vaihdettu.
Enkä sanonut että ollaan hyviä ystäviä, mamma kaverit vaan.

Facebookissa ei aina näy ne viestit uutena, mulla on välillä käyny niin ettei oo näyttny ollenkaan.

Mulle käy ainakin useesti niin et luen viestin, ajattelen et vastaan illalla ku lapset nukkuu ja sitte unohdankin koko viestin.. Ehkäpä tässäkin on kyse tällaisesta... Mä unohdan jopa vastata tekstiviestiin tai soittaa takaisin useesti :D

Mulla on FB temppuillut viime aikoina paljon, juurikin myös Inbox-viestejen kanssa. Välillä ei avaa koko Inboxia tai kavereiden viestit eivät ole tulleet, tai mun viestit ei ole menneet heille..

Mä monesti jätän pitkäks aikaa vastaamatta, ihan vaan ilman syytä. Samaa tekee muutki. Aina ei vaan jaksa raapustaa ja aikaa vierähtää.

en ole kuvitellutkaan että joku vois ottaa sen välien rikkoontumisena :o

Siis täällähän oli hetki sitten ketju jossa kyseltiin miten katkaista välit ei toivottuun ystävään ja hyvin moni piti hyvänä keinona yhteyden pidon kuihduttamista, lopettamista. Eli jos tämä on yleinen, hyväksytty käytäntö joillekin, niin mistä sitä tietää ettei sitä sovelleta omalla kohdalle.

Niin yleensä pidemmän viestin kirjoittaminen vaati enemmän mitä facebookin statuksen päivittäminen. Varsinkin jos ap on kysellyt tältä ihmiseltä kaikenlaista mihin odottaa vastausta. Itse ainakin haluan kirjottaa pidemmät viestit/meilit niin että ajatuskin osi mukana. Naamakirjan kommentointi tai statuspäivitykset ei vaadi kun muutaman sekuntin.

Yhteistyössä