Onko yleistäkin miesten keskuudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tonttu";23214729]Niinpä. Mutta paljon saa siitäkin kuulla, jos suhteen lopettaa. "Sehän on kuitenkin ihan hyvä mies, ei hakkaa eikä juo joka päivä." HUH![/QUOTE]

Joo, kato se mies ei olekaan nössö, vaan siinä on särmää ja se on niin ihqu ja hyvä sängyssä.

Tuskin monikaan mies on, tämä kyseinen vain oli. Tai en tiedä oliko, vaan tilanne oli vain pikkuhiljaa luisunut siihen. Meillä toimi se, että itse aloin asialle tekemään jotain. Mistä minä tiedän, että toimiiko se muilla.

Minulle mies on sanonut, että koti on meidän yhteinen, kuten myös lapsi. Ja että myös minulla on oikeus mennä ja harrastaa, nähdä kavereita. Hänen mielestään hänelle kuuluu myös lapsenhoito, tai siis että se on itsestäänselvyys että mieskin on lasten kanssa.

Minun isäni oli ja on samanlainen. Samoin miehen isä. Hyvän esimerkin saa siis meidän poikammenikin :)

Ja jopa miehen ystävät, nuo ikuiset poikamiehet ovat sitä mieltä, että mies osallistuu perheen elämään ja hoitaa lapsia siinä missä nainenkin. Kummallinen kaveripiiri :o

Hienoja ihmisiä. Olet onnekas. Minä olen pessimisti, huonojen kokemuksien takia. Onneksi kenenkään ei tarvi tollaseen kohteluun alistua, se on ihan itsestä kinni... Niin ja miehestä, onko valmis muuttumaan.

Yhteistyössä