onkohan hän rakastunut minuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiera

Vieras
siis ex-mieheni..kun hän katsoo minua pitkään ja on ehdottanut kaikenlaista..erottiin 3 vuotta sitten ja ennen sitä oltiin 6 vuotta naimisissa..kummallakaan ei ole ollut muita tässä välissä. rakastan häntä vieläkin..mitä pitäis tehdä?? :o katse on sellainen pitkä ja intensiivinen..hän sanoi minulle vasta että haluaisi minut takaisin..pitäisikö palata yhteen? :)

Joko kaipaa hetken huvia (eli seksiä silloin tällöin) tai sitten on ihan tosissaan. Sie sen exäs taidat parhaiten meistä tuntea, koita ajatella tilannetta niin objektiivisesti kuin mahdollista.

Minkä takia erositte? Mistä muuten tiedät, ettei sillä ole ollut tässä välissä ketään.
Vaikka sehän on yksi lysti, onko ollut vai ei....
Miltä susta itsestäs tuntuu? Voisitteko olla yhdessä?

ei se seksiä ole halunnut ollenkaan..rakkautta kylläkin..tai siltä se ainakin vaikuttaa..se on kauhean hellä ja ihana..ja kun minä vielä "kärsin" vauvakuumeesta. :) kävi se minua sairaalassakin katsomassa, kun olin pyörtynyt ja jouduin osastolle..toi kukkia ja suklaata..niin se teki myös silloin kun oltiin naimisissa.

erottiin, koska suhteen loppuajasta mikään ei sujunut, me riideltiin ihan järkyttävän paljon ja valehdeltiin minkä vaan kerettiin ja kaikki ihan turhaan..nyt myöhemmin on alkanut tuntumaan että me erottiin ihan turhaan..oltaisiin päästy sen ongelman yli, jos vain ois puhuttu..nyt me kyllä puhutaan ja paljon. :) <3

ei sillä ole ollut muita..se on kertonu, että on halunnu olla mulle uskollinen vaikka ei ollakaan naimisissa enää. sanoi myös, että ei ole onnellinen muiden naisten kanssa..vain minä teen hänet onnelliseksi..luulenpa että palataan yhteen :)

Yhteistyössä