Onkohan ihan normaalia ku toi meidän 5v.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
ei tykkää muiden kosketuksesta kuin mun? Siis viihtyy paljon mun sylissä, mä saan kutittaa ja silitellä yms., jos paan vaikka sohvalle maate niin kohta se jo kiipeilee mun päällä. Mutta ei tykkää istua muiden sylis, eikä tykkää muutenkaan siis muiden kosketuksesta. Sietää niitä kyllä jonkin verran, mutta esim. halaamisesta saa siepin. No, isänsä sylis joskus istuu, aika harvinaista sekin.
Tommonen on ollu aina mutta nyt aloin miettiä onko se jotenkin outoa?

Meillä 6v tyttö, joka on hyvin tarkka henk.koht.alueestaan. Tytön ympärillä on sellainen metrinen kehä, jonka sisäpuolelle ei pääse kuin lähimmät.
Ei ole ikinä pitänyt vieraampien kosketuksesta tai läheisyydestä. "Jos katse voisi tappaa" kuvaa hyvin tytön ilmettä jos joku koittaa lähelle.

Nyt meillä on tytön harrastuksen kanssa ongelmaa, koska siellä yksi tyttö tykkäisi olla meidän tytön lähellä, kutittelee ja silittäisi hiuksia.
Tyttö ei tahtoisi mennä harrastukseensa enää ollenkaan, vaikka muuten siitä pitääkin.

En ole pitänyt outona. Mielestäni hänellä on oikeus valita kenen läheisyydestä tykkää ja kenet kelpuuttaa viereensä.