N
"nössö"
Vieras
Mun piti mennä uuden työn takia yhteen tilaisuuteen, ei tarvinut olla mitenkään huomion keskipisteenä ollenkaan mutta piti jutella tuntemattomien ihmisten kanssa. Ennen kuin menin sinne ,rupesi melkein itkettämään kun jännitti, sydän hakkas, naamaa kuumotti. Ja kun pääsin sinne paikan päälle, sydän löi välillä miten sattuu (tosin sellasta mulla on ennenkin ollut, "lisälyöntejä" tai mitä onkaan) , mahaan sattui. Ja lopulta mulle tuli huono olo ja silmissä sumeni, tuli ihan kylmä hiki ja jouduin lähtee hetkeksi pois. Sen jälkeen kädet tärisi kauan aikaa.
En mä yleensä oo mitenkään kauhean ujo tai mitään mutta musta tuntuu et viime aikoina on jotenkin ollut tommosta ongelmaa, nyt noinkin pahasti.. Hieno "ensivaikutelma" joo tosiaan. saa nähä pilansinko nyt mahdollisuuteni saada enempää töitä... Tää on hirveetä. Oon kyllä raskaana että voi olla että se pahensi noita tuntemuksia, monesti mua raskaana ollessa vähän pyörryttää noustessa ylös, mutta ei noin pahasti että ois taju noin kunnolla lähtemässä, korkeintaan yleensä silmissä vaan sumenee mutta se menee nopeeta ohi. Enkä edes tossa tilanteessa ollut kauaa seissytkään enkä noussut mistään nopeasti...
Onko normaalia että jännittää noin paljon?
En mä yleensä oo mitenkään kauhean ujo tai mitään mutta musta tuntuu et viime aikoina on jotenkin ollut tommosta ongelmaa, nyt noinkin pahasti.. Hieno "ensivaikutelma" joo tosiaan. saa nähä pilansinko nyt mahdollisuuteni saada enempää töitä... Tää on hirveetä. Oon kyllä raskaana että voi olla että se pahensi noita tuntemuksia, monesti mua raskaana ollessa vähän pyörryttää noustessa ylös, mutta ei noin pahasti että ois taju noin kunnolla lähtemässä, korkeintaan yleensä silmissä vaan sumenee mutta se menee nopeeta ohi. Enkä edes tossa tilanteessa ollut kauaa seissytkään enkä noussut mistään nopeasti...
Onko normaalia että jännittää noin paljon?