onkohan miehellä taka-ajatuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaana

Vieras
olen nimittäin varautunut kaikkeen, enkä luota tai mene lankaan niin helposti, eli toisin sanoen en ole sinisilmäinen. olen ollut työttömänä puoli vuotta ja 2 kuukautta sitten tapasin baarissa miehen, ja ilmassa oli molemmin puolista kiinnostusta. tähän päivään saakka olemme tapailleet ja käyneet toistemme luona kahveilla. mies ehdottelee minulle joka viikko tätä kahvittelua ja toistemme luona vierailemista. hän on ystävällinen ja kohtelias, aina kun tapaamme hän hymyilee ja halaa minua. mitäköhän mies ajaa takaa ja haluaa minusta? en ole uskaltanut itse sitä kysyä ja sängyssä emme ole olleet.

Siis te olette nyt tapailleet kaksi kuukautta? Kaipa se mies sitten tykkää sinusta ja viihtyy seurassasi jos ehdottelee uusia treffejä aina. Ole ja nauti jos itsekin miehestä pidät. Se nyt voi johtaa mihin vaan tai jatkua tuollaisena, sinusta ja siitä miehestähän se riippuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis te olette nyt tapailleet kaksi kuukautta? Kaipa se mies sitten tykkää sinusta ja viihtyy seurassasi jos ehdottelee uusia treffejä aina. Ole ja nauti jos itsekin miehestä pidät. Se nyt voi johtaa mihin vaan tai jatkua tuollaisena, sinusta ja siitä miehestähän se riippuu.

kyllä, olemme tapailleet 2 kuukautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitä sä itse haluat ja miten sun työttömyys liittyy tähän mieheen?

mä haluan olla vain ystävä en sen enempää. niin unohdin kertoa, että mies on auttanut töiden etsimisessä ja tukee minua. luulen, että hän olisi valmis enempäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja virpi:
pillua se haluaa. kysy ens kerralla kun tapaatte, et mitä se haluaa. :whistle:

Ap:n miesystävä saisi helpommin ja nopeamminkin pilua kuin parin kuukauden heilastelulla. Eli jotain muuta mies haluaa kuin pesää.

mistä sä tiedät saako se helpommallakin vai ei.

Ap:n miesystävä saisi helpommin ja nopeamminkin pilua kuin parin kuukauden heilastelulla. Eli jotain muuta mies haluaa kuin pesää.
No näin minäkin uskon. Mutta jos ap haluaa vain ystävyyttä niin minun veikkaus on, että mies haluaa kunnon suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä sä tiedät saako se helpommallakin vai ei.
Kamoon hei! Jos ei muuten saa, niin kaupalliset alan palvelut ovat helposti saatavilla ja jokaisen kukkarolle sopivat.

Yhteistyössä