Onkohan mies tosissaan kanssani??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tunnetaan toisemme jo lapsuudesta, kavereita olemme olleet mutta vime joulukuusta lähtien välillämme säpinöi, kemia on käsin kosketeltavissa. Kumpikaan ei ole kieltänyt asiaa. Hengaamme aina yhdessä kuin mahdollista ja viime kuussa päädyimme sänkyyn miehen aloitteesta. Kysyin mieheltä mitä hän haluaa minusta ja haluaa kuulemma edetä suhteeseen. Mies sanoi että ottaa yhteyttä seuraavana viikonloppuna, mutta nyt on jo mennyt useampi viikko. Voinko luottaa miehen sanoihin vai olinko helppo nakki? :(

Jos sinä halusit ja mies halusi harrastaa seksiä, se tapahtui molempien halusta ja tavoitteesta.
Miksi siis olisit varma,helppo tai mikään helkkarin nakki?
Kummallinen ajatusmaailma, aivan kuin seksi olisi joku vastenmielinen tapahtuma jonka olet suorittanut miehen mieliksi.

Ja asiaan, ei mies ei ole tosissaan.
Mieti nyt itsekin.
Jos olisi niin olisi ottanut yhteyttä kuten sanoi, tuli toisiin aatoksiin.

Useampi viikko mennyt ettei miehestä ole kuulunut mitään ja teet tänne tämmöisiä aloituksia? Nojoo..
Eli: mies halusi pillua, sai, totesi sut lahnaksi joten et kelpaa siihenkään, löysi jo toisen panopuuun.

Oon joskus vehdannut kaverin kanssa vällyjen välissä. Menköön vaikka nyt känni piikkiin että niin kävi. Mutta ei meistä paria tullut. Siis oli meilläkin jonkin tason säpinöintiä ennen sitä, oltiin molemmat tahoillamme eronneet ja se kaveri tuntui sillä hetkellä jotenkin "löydöltä".

Mutta ei se homma pelannut. Yhteisen yön jälkeen meni pitkään ennen kuin arvattiin olla taas yhteyksissä. Teki kolauksen kaveruudelle. Mies puhui ettei uskaltanut ottaa yhteyttä kun pelkäs että "mä tahdon muutakin". En mä tahtonut. No nykyään tosta voidaan jo puhua ujostelematta, mutta joo, veikkaan että teillä on käynyt just niin. Et sitten kuitenkaan ole kolahtanut ko miehen "kaaliin" niin lujaa että parisuhde tulisi kyseeseen.

Vika ei ole sussa. Eikä hänessä. Kaikkien kanssa ei vaan toimi, ei sille mitään mahda. Uutta putkeen, ei elämä tohon kaadu. Mieti itse mitä kaveruudellenne tapahtuu. Mikä tuntuu parhaalta/oikeimmalta sinun kannalta. Jos olet ihastunut tuohon mieheen kovasti, niin ehkei kaveruutta kannata enää yrittää. Koska siihen jossain vaiheessa voi tulla toinen nainen ja se tekee sinut 100% varmasti mustasukkaiseksi.

Näitä saatuu. Sitä kutsutaan elämäksi.

Jos sinä halusit ja mies halusi harrastaa seksiä, se tapahtui molempien halusta ja tavoitteesta.
Miksi siis olisit varma,helppo tai mikään helkkarin nakki?
Kummallinen ajatusmaailma, aivan kuin seksi olisi joku vastenmielinen tapahtuma jonka olet suorittanut miehen mieliksi.

Ja asiaan, ei mies ei ole tosissaan.
Mieti nyt itsekin.
Jos olisi niin olisi ottanut yhteyttä kuten sanoi, tuli toisiin aatoksiin.[/QUOTE

Tätä minäkin ihmettelen. Mikä nakki? Molemmat halusi ja sai mitä halusi. Kurja ettei ottanut yhteyttä.