Onkohan minulle kehittymässä kohtutulehdus...? Millaisia oireita siinä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Yleisvointi on jotenkin heikko, jälkivuoto lisääntynyt huomattavasti (oli jo lähes loppunut) ja on jotenkin kummallista; todella sitkeää ja hyytyneen näköistä, ja todella tummaa ja runsasta. Ja vähän oudon hajuista. Alamaha ja alaselkä on omituisen tuntuset ja alapäässä tuntuu ihmeellinen voimakas paine, ihan kuin olisi joku monen kilon kuula tungettu römpsään. Lämpöäkin taitaa olla vähän, mitata en voi, kun mittari on kadoksissa...

Pitäisiköhän tässä ottaa jonnekin yhteys? Jos, niin minne?

Mulla oireena oli km:n jälkeen vaan helvetin kova kipu. Kuumetta ei ollut. Alavatsa oli ihan kosketusarka.

Olet ilmeisesti siis synnyttänyt hiljattain? Ehkä voisit synnärille ottaa yhteyttä?

Joo, jos oot synnyttäny vasta niin svolle yhteys. Vaikka paikanpäälle meet, ettei ne sano vaan puhelimessa et ota panadolia...
Mulla oli oireena uudelleen alkanu vuoto, toi paineen tunne ja hemmetin arka alavatsa.

Mulla samanlaista, mutta meinaavat ettei voi olla tulehdusta kun ei ole kovat kivut :/ . Vähän epäilyttää kun tuo vuoto on välillä tosi runsasta, veristä ja isohkoja hyytymiäkin tulee.

Onko kokemusta melko kivuttomasta kohtutulehduksesta?

Yhteistyössä