Onkohan mitään mahiksia tämmöseen mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NickiMinaJ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvittaa tuo "mies", joka tulee joka ketjuun tekemään yleistyksiään siitä kuinka naiset rakastuvat renttuihin ja ne kiltit ja kohteliaat miehet (kuten ilmeisesti hän) jäävät lehdelle soittelemaan... :laugh:

Ja ap: yhden illan juttu on yhden illan juttu, vaikka vielä aamulla varvit heitettäisiinkin :)

Luuletko, että pystyt sanomaan, kumpi on oikeasti yleisempää, se että naiset retkahtelevat johonkin noin paksuun pajunköyteen vai se, että esim. miehelle kelpaa kuka / mikä vaan? Veikkaan nimittäin, ettei kumpikaan ole loppupeleissä ihan kauhean yleistä.

Väittäisin että Suomessa naisen retkahtaminen ilman järkeä on yleisempää. Tästä todisteena päivittely rentuista jne. Ja toisaalta meidän kulttuurissa naisen vapaus on tärkeä juttu tällä hetkellä, joillain se lyö yli.

Mutta väittäisin myös ihan kulttuurista riippumattakin, että aika moni nainen katsoo sitä tilannetta ja hetkeä miehen kanssa eikä laajempaa kokonaisuutta. Miehelle on tyypillisempää pohtia asioita enemmän yleisellä tasolla ja abstraktisti. Eli mies laskee yhteen naisen ominaisuuksia, naiselle riittää enemmän yksinkertainen tunne ko. miehestä just nyt.

Uskoakseni myös naisen moraalitaju on paljon enemmän tilannesidonnaista kuin miehen. Nainen ei seuraa yleistä kaavaa vaan katsoo tilanteen mukaan miten toimia. Tätä on muistaakseni akateemisesti tutkittukin.

Jos ap sulla synkkasi sanallisestikin hyvin sen miehen kanssa niin älä tee siitä sen kummempia päätelmiä teidän suhteen mahiksista tai teidän yhteensopivuuksista. Se on varmaan sen tyylin supliikkimies joka osaa hyvin keskustella kaikkien kanssa, on mukava kaikille, tietää mikä juttu keheenkin uppoaa, ja on päässyt sen ominaisuuden takia urallaan pitkälle, vaikka me ei kyllä tuota Eminem-juttua uskotakaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mies";28301710]Väittäisin että Suomessa naisen retkahtaminen ilman järkeä on yleisempää. Tästä todisteena päivittely rentuista jne. Ja toisaalta meidän kulttuurissa naisen vapaus on tärkeä juttu tällä hetkellä, joillain se lyö yli.

Mutta väittäisin myös ihan kulttuurista riippumattakin, että aika moni nainen katsoo sitä tilannetta ja hetkeä miehen kanssa eikä laajempaa kokonaisuutta. Miehelle on tyypillisempää pohtia asioita enemmän yleisellä tasolla ja abstraktisti. Eli mies laskee yhteen naisen ominaisuuksia, naiselle riittää enemmän yksinkertainen tunne ko. miehestä just nyt.

Uskoakseni myös naisen moraalitaju on paljon enemmän tilannesidonnaista kuin miehen. Nainen ei seuraa yleistä kaavaa vaan katsoo tilanteen mukaan miten toimia. Tätä on muistaakseni akateemisesti tutkittukin.[/QUOTE]
hahhah, suurin osa miehistä panee vaikka johanna tukiaista jos ei tarpeeks pitkään ole ollut muuta reikää saatavilla. Kyllä nää sun jutut nyt vaan enemmän todistaa sun omasta säälittävästä maailmankuvastas enemmän kuin mistään yleisestä käytännöstä tai toimintamallista.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
[QUOTE="huhhuh";28301733]hahhah, suurin osa miehistä panee vaikka johanna tukiaista jos ei tarpeeks pitkään ole ollut muuta reikää saatavilla. Kyllä nää sun jutut nyt vaan enemmän todistaa sun omasta säälittävästä maailmankuvastas enemmän kuin mistään yleisestä käytännöstä tai toimintamallista.[/QUOTE]

Toi on kyllä totta. Miehille riittää reikä, eikä sillä niin väliä ole, missä se reikä on, kunhan ei omassa äidissä.

Ja useimmat miehet kyllä myöntää tuon. :D

[QUOTE="mies";28301753]Ette näy tuntevan miehiä oikeasti, jos vakavissanne asennoidutte miehiin noin.[/QUOTE]

Tunnen mä tietysti niitä joitain poikkeuksiakin, mutta eivätköhän hekin tiukan paikan tullen sortuisi johonkin mielestänsä epämiellyttävän oloiseen.

Tunnen mä tietysti niitä joitain poikkeuksiakin, mutta eivätköhän hekin tiukan paikan tullen sortuisi johonkin mielestänsä epämiellyttävän oloiseen.

Minä tunnen enemmän miehiä kuin sinä eikä kukaan käytännössä ole "kaikki reiät käy" -miehiä :) Tuntemisella ja tuntemisella on eroja ;)

Olen myös luultavasti tutustunut useampiin suomalaisnaisiin kuin enemmistö suomalaisista miehistä, joten uskon jonkin verran tuntevani heidän ajatteluaan ja toimintaansa.

[QUOTE="mies";28301710]Väittäisin että Suomessa naisen retkahtaminen ilman järkeä on yleisempää. Tästä todisteena päivittely rentuista jne. Ja toisaalta meidän kulttuurissa naisen vapaus on tärkeä juttu tällä hetkellä, joillain se lyö yli.
[/QUOTE]

Päivittelystä ei voi päätellä kauheasti, koska naiset nyt yleensäkin lärpättävät suhdeasioista paaaljon enemmän kuin miehet. Eli vaikka molemmat sukupuolet kokisivat saman verran pyrstöilyä, naiset pitävät siitä neljä kertaa kovempaa meteliä. (Mikä on toki tavallaan hyvä, sillä sen saa ulos systeemistä.)

[QUOTE="mies";28301710]

[/QUOTE]

No toi on kyllä aika paksu väite. Kyllä miehetkin joskus (ja ei ihan vaan joskus) suorittavat jos pillua saan -henkisen päättelyn. Siitähän on laulukin. Popeda Jos Pillua Saan with lyrics - YouTube

[QUOTE="mies";28301794]Minä tunnen enemmän miehiä kuin sinä eikä kukaan käytännössä ole "kaikki reiät käy" -miehiä :) Tuntemisella ja tuntemisella on eroja ;)

Olen myös luultavasti tutustunut useampiin suomalaisnaisiin kuin enemmistö suomalaisista miehistä, joten uskon jonkin verran tuntevani heidän ajatteluaan ja toimintaansa.[/QUOTE]

En ole fortunate, mutta pakko kysyä; mistä helvetistä sinä tiedät tuntevasi enemmän miehiä kuin hän? Koska olet mies? Sun mielestä miehet tuntee miehiä enemmän ja naiset naisia? Nainen ei voi tuntea useampaa miestä kuin mies? Eeehehehheehhehehehheheheheheeee :laugh:

[QUOTE="mies";28301753]Ette näy tuntevan miehiä oikeasti, jos vakavissanne asennoidutte miehiin noin.[/QUOTE]

ja sä olet ehkä huonoin ihmistuntija johon oon törmännyt, mutta itse toki luulet ymmärtäväsi kaiken kaikkien käytöksen takana ja muiden ihmisten absoluuttiset vaikuttimet. Mitä jos vaihteeksi suhtautuisit tähän nais-mies jaotteluun vaikka biologian kantilta, se on paljon järkeenkäyvempää niin kuin omien katkeruuksien kautta ihmisluonnon tarkasteleminen.

[QUOTE="mies";28301794]Minä tunnen enemmän miehiä kuin sinä eikä kukaan käytännössä ole "kaikki reiät käy" -miehiä :) Tuntemisella ja tuntemisella on eroja ;)

Olen myös luultavasti tutustunut useampiin suomalaisnaisiin kuin enemmistö suomalaisista miehistä, joten uskon jonkin verran tuntevani heidän ajatteluaan ja toimintaansa.[/QUOTE]

Mutta mikä todistaa, ettet ole kohdannut ohuesti vain pääasiassa yhdentyyppisiä naisia? Kannattaisi tutustua vähän harvempaan, mutta perusteellisemmin, voisi oppia enemmän.

Päivittelystä ei voi päätellä kauheasti, koska naiset nyt yleensäkin lärpättävät suhdeasioista paaaljon enemmän kuin miehet. Eli vaikka molemmat sukupuolet kokisivat saman verran pyrstöilyä, naiset pitävät siitä neljä kertaa kovempaa meteliä. (Mikä on toki tavallaan hyvä, sillä sen saa ulos systeemistä.)

Tuo on ihan totta. Lähinnä tuo hokema naisista ja rentuista on aika yleinen suomalaismiehillä. Seksuaalimoraali seksin "antamisen" muodossa on mun nähdäkseni ja ulkomaisten miesten puheiden pohjalta suomalaisnaisilla aika vapaa kansainvälisesti. Kun taas erotiikantaju on aika alkeellinen ja yksiulotteinen ja huoraksi leimautumisen pelko erotiikan alueella vahva. Tässä on feministis-sosiologisesti tosi kiintoisa ristiriita. Olemme eräänlaisia "kiimaisia metsäläisiä" :) Noin isossa kuvassa.

skokoon ken tahtoo, mun mielestä sun jatkuvasta jauhannasta tulee enemmän mieleen ettet ole elämässäs kovinkaan moneen naiseen päässyt tutustumaan lähietäisyydeltä. Oot lähinnä muodostanut mielipiteesi nettipalstojen kautta. Ja kyllähän sä varmaan itsekin tiedät että miehet aina keskenään liioittelee ja repostelee asioitaan, en epäile hetkeäkään ettäkö suuri osa miehistä kiistäis toiselle miehelle jutellessaan panevansa rumaa naista, sehän ois epätoivoista. Silti suurin osa miehistä tyytyy siihen huonommankin näköiseen naiseen jos ei omat resurssit riitä niihin kauniisiin ja fiksuihin.

[QUOTE="vieras";28301815]En ole fortunate, mutta pakko kysyä; mistä helvetistä sinä tiedät tuntevasi enemmän miehiä kuin hän? Koska olet mies? Sun mielestä miehet tuntee miehiä enemmän ja naiset naisia? Nainen ei voi tuntea useampaa miestä kuin mies? Eeehehehheehhehehehheheheheheeee :laugh:[/QUOTE]

Tälle mäkin hymähdin. Ei nyt oikein vakuuta tämän "miehen" argumentit...

No toi on kyllä aika paksu väite. Kyllä miehetkin joskus (ja ei ihan vaan joskus) suorittavat jos pillua saan -henkisen päättelyn. Siitähän on laulukin. Popeda Jos Pillua Saan with lyrics - YouTube

Toki joskus, mutta miehet ja naiset eivät ajattele samalla tavalla kumppaneista. Mies kokee, että on epäoikeudenmukaista, jos hieno mies ei "saa". Nainen katsoo, että tilanne ja tunne on se, että x saa, se, mikä on oikein, ei ole olennaista.

Näin siis yleistäen. Luulisin että tätäkin on akateemisesti tutkittu. Ja onhan netti täynnä tällaista valittelua suomalaisilta miehiltä.

Mistäs tiedät tuntevasi enemmän?

Etkö sä muutenkin ole jo aika vanha, joten tuntemasi miehetkin ovat pääosin jo iäkkäämpiä?
Mun tutuista iäkkäämmät osaa jo hillitä itseään paremmin ja ovat muutenkin kasvaneet vähän erilaisessa kulttuurissa kuin nykynuoret, joille seksi ei merkitse enää paljoakaan.
Mun tutut on pääosin 18-28-vuotiaita ja kyllä vaan se on reikä mikä ohjaa, eikä sillä telineellä niin väliä.

Tietty naisissakin on paljon höynäytettäviä hölmöjä, jotka lähtevät p*llun metsästäjien mukaan jotkut hattaralasit silmillään ja sitten ihan aidosti ihmettelevät, kun sika halusikin vain seksiä.
Nuo ihmiset löytävät siis tasoisiansa.

Mies sano, että on kauheen kiireinen ja näin mutta kattellaan miten homma etenee. Eli seksipohjalta edetään varmaan...

Onkohan mitään mahiksia tähän mieheen. On tosi hyvä tyyppi ja musabisneksessä. On tehnyt yhteistyötä mm. Rihannan tuottajan, monen teknoartistin tms. kanssa. Jotain biittii kans tehnyt jollekkin suomalaisille rap-artisteille. Eli tosi cool tyyppi, jolla varmaan kysyntää piisaa.

Facesta kans huomaa että mimmonen tyyppi on, kavereina ihan maailmantähtiä.

:-----D OMG,, :D :D ::D :D

Kyllä siellä netissä ja Facessa pääsee ihan kuka tahansa "musabisneksessä" oleva matti meikäläinen kuule julkkisten kaveriksi. :D
Tiesitkö, että netti,ja/facebook on täynnä ja pullollaan julkimoista tehtyjä valeprofiilejakin?

En sano, etteikö tyyppi voisi olla aito, mutta äläpäs ole turhan sinisilmäinen. :D
Mies kuulostaa lupaavalta, tuskin haluaa tavata sinua enään muuten kuin pillu mielessä korkeintaan.

[QUOTE="huhhuh";28301817]ja sä olet ehkä huonoin ihmistuntija johon oon törmännyt, mutta itse toki luulet ymmärtäväsi kaiken kaikkien käytöksen takana ja muiden ihmisten absoluuttiset vaikuttimet. Mitä jos vaihteeksi suhtautuisit tähän nais-mies jaotteluun vaikka biologian kantilta, se on paljon järkeenkäyvempää niin kuin omien katkeruuksien kautta ihmisluonnon tarkasteleminen.[/QUOTE]

Siinä tuli oikein läjä olkiukkoja :)

[QUOTE="mies";28301860]Toki joskus, mutta miehet ja naiset eivät ajattele samalla tavalla kumppaneista. Mies kokee, että on epäoikeudenmukaista, jos hieno mies ei "saa". Nainen katsoo, että tilanne ja tunne on se, että x saa, se, mikä on oikein, ei ole olennaista.

Näin siis yleistäen. Luulisin että tätäkin on akateemisesti tutkittu. Ja onhan netti täynnä tällaista valittelua suomalaisilta miehiltä.[/QUOTE]

No tosta olen kyllä samaa mieltä. Olen huomannut, että miehet tosiaan jotenkin kategorisoivat kenen "pitäisi" saada ja kenen "ei pitäisi" saada ja mikä olisi jotenkin moraalisesti oikein, naiset taas pitävät (täysin oikein!) oikeutenaan antaa kenelle tahtovat.

Yhteistyössä