Onkohan mitään mahiksia tämmöseen mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NickiMinaJ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";28301753]Ette näy tuntevan miehiä oikeasti, jos vakavissanne asennoidutte miehiin noin.[/QUOTE]

Monestako miehestä sinulla on seksimielessä kokemusta itsesi lisäksi? Veikkaan että palstan naiset ovat tällä saralla enemmän torttua jakaneet kuin sinä pyllynsilmää miehille. :D

Itsekin olen 35-vuotias, ylipainoinen, tupakoitsija sekä juopohko. Etsin muutaman vuoden seksiseuraa netistä ja tapasin yli 20 itseäni huomattavasti parempitasoista miestä. Kaikille reikä kelpasi ja lisääkin vonguttiin!

[QUOTE="Minä vain";28301893]Monestako miehestä sinulla on seksimielessä kokemusta itsesi lisäksi? Veikkaan että palstan naiset ovat tällä saralla enemmän torttua jakaneet kuin sinä pyllynsilmää miehille. :D

Itsekin olen 35-vuotias, ylipainoinen, tupakoitsija sekä juopohko. Etsin muutaman vuoden seksiseuraa netistä ja tapasin yli 20 itseäni huomattavasti parempitasoista miestä. Kaikille reikä kelpasi ja lisääkin vonguttiin![/QUOTE]

Aivan, mut tuohan todistaa vain että seksuaalinen läheisyys ei välttämättä kerro mitään henkisen puolen läheisyydestä. Eli "piirakkaa tarjolla!" -huutoon voi vastata useakin mies, mutta tässä ei ole se, mitä miehet yleisesti ovat ihmisinä tai edes se että huutoon vastaisi enemmistö miehistä. Muun väittäminen olisi aika rasistista ja miehen yksinkertaistusta.

[QUOTE="mies";28301827]Tuo on ihan totta. Lähinnä tuo hokema naisista ja rentuista on aika yleinen suomalaismiehillä. Seksuaalimoraali seksin "antamisen" muodossa on mun nähdäkseni ja ulkomaisten miesten puheiden pohjalta suomalaisnaisilla aika vapaa kansainvälisesti. Kun taas erotiikantaju on aika alkeellinen ja yksiulotteinen ja huoraksi leimautumisen pelko erotiikan alueella vahva. Tässä on feministis-sosiologisesti tosi kiintoisa ristiriita. Olemme eräänlaisia "kiimaisia metsäläisiä" :) Noin isossa kuvassa.[/QUOTE]

Ja missäs sä olet näitä ulkomaalaisten miesten puheita kuullut? Eikö vaan että nyt on niin että sä perustat kaikki nää sun väittämät joihinkin hömppälehtien uutisoimiin nollatutkimuksiin, esim. otsikolla "katso missä maassa naiset antavat helpoimmin" tai "tällaisen kumppanin nainen haluaa"? Oikeasti, luovu tuosta pessimistisyydestä ja katkeruudesta ja katsele joskus maailmaa avoimin sydämin, saatat yllättyä ettei ihan kaikki ole vielä ihan niin kyynistä kuin mitä sä kuvittelet. :kiss:

[QUOTE="mies";28301910]Aivan, mut tuohan todistaa vain että seksuaalinen läheisyys ei välttämättä kerro mitään henkisen puolen läheisyydestä. Eli "piirakkaa tarjolla!" -huutoon voi vastata useakin mies, mutta tässä ei ole se, mitä miehet yleisesti ovat ihmisinä tai edes se että huutoon vastaisi enemmistö miehistä. Muun väittäminen olisi aika rasistista ja miehen yksinkertaistusta.[/QUOTE]

Nyt sä puhut eri asiasta. Todistin vain että miehille kelpaa reikä kuin reikä riippumatta missä se on kiinni. Ei kaikki miehet ole pelkän seksin perässä, itseäni kun kiinnostaa ainoastaan seksi, ei miehen pään sisältö, en koe tarvetta tutustua näihin yksilöihin. Uskon myös kuvailemiesi pihtarimiesten olevan pieni vähemmistö, pääsääntöisesti terveelle miehelle pillu kelpaa.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="mies";28301910]Aivan, mut tuohan todistaa vain että seksuaalinen läheisyys ei välttämättä kerro mitään henkisen puolen läheisyydestä. Eli "piirakkaa tarjolla!" -huutoon voi vastata useakin mies, mutta tässä ei ole se, mitä miehet yleisesti ovat ihmisinä tai edes se että huutoon vastaisi enemmistö miehistä. Muun väittäminen olisi aika rasistista ja miehen yksinkertaistusta.[/QUOTE]

Tätähän sinä teet kokoajan, kun teet yleistyksiä naisista! Ei mitään eroa. Eli miksi sinä saat olla rasisti ja yksinkertaistaa naisia, mutta kukaan ei saa niputtaa miehiä samaan kategoriaan?

[QUOTE="mies";28301860] Ja onhan netti täynnä tällaista valittelua suomalaisilta miehiltä.[/QUOTE]

Ja sinä siis perustat mielipiteesi netissä vinkuviin miehiin? Tajuatko sä ollenkaan ettei ne miehet anna millään tavalla kattavaa kuvaa suomalaisista miehistä, koska nettiin valittamaan päätyvät yleensä vain ne jotka niin kovin helposti tuntuvat jäävän ilman ja katkeroituvan. Olet itse aika hyvä esimerkki siitä. :)

[QUOTE="vieras";28301922]Tätähän sinä teet kokoajan, kun teet yleistyksiä naisista! Ei mitään eroa. Eli miksi sinä saat olla rasisti ja yksinkertaistaa naisia, mutta kukaan ei saa niputtaa miehiä samaan kategoriaan?[/QUOTE]

Katsos kun mies on luomakunnan kruunu ja luotiin ennen naista. Jokainen näistä uljaista sankareista on yksilö ja miestä ei saa arvostella. :D Nainen sen sijaan heikompana astiana voidaan asettaa yleistysten kohteeksi ja halvennettavaksi vapaasti.

[QUOTE="huhhuh";28301913]Ja missäs sä olet näitä ulkomaalaisten miesten puheita kuullut? Eikö vaan että nyt on niin että sä perustat kaikki nää sun väittämät joihinkin hömppälehtien uutisoimiin nollatutkimuksiin, esim. otsikolla "katso missä maassa naiset antavat helpoimmin" tai "tällaisen kumppanin nainen haluaa"? Oikeasti, luovu tuosta pessimistisyydestä ja katkeruudesta ja katsele joskus maailmaa avoimin sydämin, saatat yllättyä ettei ihan kaikki ole vielä ihan niin kyynistä kuin mitä sä kuvittelet. :kiss:[/QUOTE]

Kiitos toivotuksista :) En missään nimessä ole katkera ja uskon poikkeuksiakin olevan olemassa. Keskustelun tasolla vain olen kiinnostuneempi yleisistä säännöistä ja toimintakuvioista, joilla on aina se isoin valta.

Ja tuskin se väite nyt on kiistanalainen, että suomalainen nainen on seksuaalisesti varsin vapaamielinen aktin mielessä ts. seksi on "no big deal" erotuksena yleiseen meininkiin muualla. Sen sijaan eroottisuus (ja esteettisyys) on huomattavasti vieraampaa ja vaikeampaa. Tavallaan samaan aikaan hyväksytään ja tuomitaan naisen seksuaalisuus eli vaikka seksi ei ole iso juttu, maineen menetyksen pelko on iso juttu.

Siis: erotiikan kenttä on kapea ja seksuaalisuuden kenttä ristiriitainen. Tämä _voi_ olla eräs tekijä naisten kasvaneeseen henkiseen pahoinvointiin.

No tosta olen kyllä samaa mieltä. Olen huomannut, että miehet tosiaan jotenkin kategorisoivat kenen "pitäisi" saada ja kenen "ei pitäisi" saada ja mikä olisi jotenkin moraalisesti oikein, naiset taas pitävät (täysin oikein!) oikeutenaan antaa kenelle tahtovat.

Joo,ajattele jos naiset alkaiskin antamaan kaikille joiden teorian tasolla "kuuluu" saada sitä seksiä, eivätkä enää valitsis petikumppaneitaan tunteen ja sopivan hetken perusteella? Mahtaisi olla intohimoista seksiä se, vähän kuin väljähtyneessä liitossa antais velvollisuudentunnosta. :D Oisko se sitten kiva juttu "mies"? Kaikki sais pillua ansionsa mukaan, mutta kukaan ei sais kiihkeää seksiä vaan velvollisuudentuntoisen lahnan sänkyynsä. Nih!

[QUOTE="Minä vain";28301921]Nyt sä puhut eri asiasta. Todistin vain että miehille kelpaa reikä kuin reikä riippumatta missä se on kiinni. Ei kaikki miehet ole pelkän seksin perässä, itseäni kun kiinnostaa ainoastaan seksi, ei miehen pään sisältö, en koe tarvetta tutustua näihin yksilöihin. Uskon myös kuvailemiesi pihtarimiesten olevan pieni vähemmistö, pääsääntöisesti terveelle miehelle pillu kelpaa.[/QUOTE]

Itse asiassa todistit vain, että osa miehistä haluaa hyväksikäyttää ketä tahansa naista. Minä tunnen miehiä muutenkin kuin munakontaktin kautta ja siksi katson olevani sinua pätevämpi arvioimaan miesten sielunelämää yleensä.

[QUOTE="vieras";28301922]Tätähän sinä teet kokoajan, kun teet yleistyksiä naisista! Ei mitään eroa. Eli miksi sinä saat olla rasisti ja yksinkertaistaa naisia, mutta kukaan ei saa niputtaa miehiä samaan kategoriaan?[/QUOTE]

En mielestäni koskaan ole sanonut, että kaikki naiset ovat mitään asiaa. Rasismia olisi tehdä yleistyksiä tutustumatta ja tähän viittasin sillä että seksi-ilmoitus on vähän eri asia kuin ihmiseen tutustuminen eikä siltä pohjalta voi tehdä päätelmiä mistään ihmisryhmästä.

Minun mieleni on edelleen avoin, mutta on minulla jo paljon tutustumisia, keskusteluita ja luettua tietoa taustalla. Olen aina avoin poikkeuksille ja muuttamaan mieltäni, lähinnä olen kiinnostunut niistä isoista trendeistä ja ajattelu- ja toimintatavoista ja niiden pureskelusta ja peilaamisesta.

[QUOTE="mies";28301975]Itse asiassa todistit vain, että osa miehistä haluaa hyväksikäyttää ketä tahansa naista. Minä tunnen miehiä muutenkin kuin munakontaktin kautta ja siksi katson olevani sinua pätevämpi arvioimaan miesten sielunelämää yleensä.[/QUOTE]

Kuulet mitä netistä luet ja mitä kaverisi kertovat. En minäkään työpaikan kahvipöydässä seksiasioitani huutele. Rehellisesti kerron ehkä yhdelle parhaalle ystävälle. En maineen menetyksen pelossa vaan koska nämä ovat yksityisiä asioita enkä halua noille miehille mitään pahaa.

Veljien kanssa kasvamisen ja kymmenen vuoden vuoden avioliiton jälkeen voisin tehdä miehistä paljonkin yleistyksiä. Lisänä miesvaltainen työpaikka jossa miehiä 90%. Sinäkin jaat naiset mielessäsi huoriin ja madonniin ja kuvittelet, että seksiä vapaasti harrastava nainen on automaattisesti hyväksikäytetty. Eli nainen on joko kunnollinen ja näin rakkauden arvoinen tai huora joka ei hallitse elämäänsä ja jota voi hyväksikäyttää! :D

[QUOTE="mies";28301975]Itse asiassa todistit vain, että osa miehistä haluaa hyväksikäyttää ketä tahansa naista. Minä tunnen miehiä muutenkin kuin munakontaktin kautta ja siksi katson olevani sinua pätevämpi arvioimaan miesten sielunelämää yleensä.[/QUOTE]

Ei kai tässä varsinaisesti "sielunelämästä" ollut kyse, vaan siitä, kuinka helposti mies harrastaa seksiä melkeinpä kenen kanssa vaan.

Harva pelkästään penis ja seksielämä on, kyllähän niillä ihmisillä muutakin on ja voivat olla muilla osa-alueilla jotain aivan muuta.
Omissakin kavereissa paljon tuollaisia miehiä, mutta ei niistä sitä uskoisi, jos ei tietäisi.

[QUOTE="mies";28301988]En mielestäni koskaan ole sanonut, että kaikki naiset ovat mitään asiaa. Rasismia olisi tehdä yleistyksiä tutustumatta ja tähän viittasin sillä että seksi-ilmoitus on vähän eri asia kuin ihmiseen tutustuminen eikä siltä pohjalta voi tehdä päätelmiä mistään ihmisryhmästä.

Minun mieleni on edelleen avoin, mutta on minulla jo paljon tutustumisia, keskusteluita ja luettua tietoa taustalla. Olen aina avoin poikkeuksille ja muuttamaan mieltäni, lähinnä olen kiinnostunut niistä isoista trendeistä ja ajattelu- ja toimintatavoista ja niiden pureskelusta ja peilaamisesta.[/QUOTE]

Heitä sinäkin jo horisemasta! Itse niputit kaikki naiset tässäkin ketjussa aloittajan mukaan, vaikka kaikki muut olivat ap:ta vastaan. Etkö sinä lue omia tekstejäsi? Tai ymmärrä lukemaasi? :D

[QUOTE="huhhuh";28301937]Ja sinä siis perustat mielipiteesi netissä vinkuviin miehiin? Tajuatko sä ollenkaan ettei ne miehet anna millään tavalla kattavaa kuvaa suomalaisista miehistä, koska nettiin valittamaan päätyvät yleensä vain ne jotka niin kovin helposti tuntuvat jäävän ilman ja katkeroituvan. Olet itse aika hyvä esimerkki siitä. :)[/QUOTE]

No kyllä muualtakin on samanlaista viestiä hieman kuulunut :) Pitäisin siksi ilmiötä nainen + renttu = WTF? ihan todellisena ja ehkä myös osoituksena naisten yhteiskunta-asemasta, etiikasta ja seksuaalimoraalista. Miehissä on tietenkin samaan tapaan seksivetoisesti käyttäytyviä yksilöitä. Pointti oli kuitenkin, että mies keskimäärin funtsii sitä koko pakettia ja paljon laajemmin näitä kysymyksiä kun nainen menee hetken huumassa. Tämä selittäisi miesten yleisesti kokeman ja varmasti monelle miehelle tutun hämmennyksen kun "oikeus" ei toteutunutkaan.

Lähinnä minua siis kiinnostaa kaksi väitettä, joista olen samaa mieltä: 1. yleisesti ottaen nainen ja mies ajattelevat eri tavoin kumppanuudesta (ja myös mm. moraalista), 2. suomalainen nainen on seksuaalisesti vapaa mutta eroottisesti kahleissa ja tuo seksuaalinen vapauskin on ristiriitaista.

[QUOTE="Minä vain";28301996]Kuulet mitä netistä luet ja mitä kaverisi kertovat. En minäkään työpaikan kahvipöydässä seksiasioitani huutele. Rehellisesti kerron ehkä yhdelle parhaalle ystävälle. En maineen menetyksen pelossa vaan koska nämä ovat yksityisiä asioita enkä halua noille miehille mitään pahaa.

Veljien kanssa kasvamisen ja kymmenen vuoden vuoden avioliiton jälkeen voisin tehdä miehistä paljonkin yleistyksiä. Lisänä miesvaltainen työpaikka jossa miehiä 90%. Sinäkin jaat naiset mielessäsi huoriin ja madonniin ja kuvittelet, että seksiä vapaasti harrastava nainen on automaattisesti hyväksikäytetty. Eli nainen on joko kunnollinen ja näin rakkauden arvoinen tai huora joka ei hallitse elämäänsä ja jota voi hyväksikäyttää! :D[/QUOTE]

Nyt tuli taas niin paljon olkiukkoja minusta etten viitsi vastata :)

Ei kai tässä varsinaisesti "sielunelämästä" ollut kyse, vaan siitä, kuinka helposti mies harrastaa seksiä melkeinpä kenen kanssa vaan.

Aivan, mutta tuo väite vaatisi taakseen, että enemmistö miehistä olisi ihmisinä sellaisia, että kaikki reiät käy. Ja tätä tukemaan ei käy väite, että seksi-ilmoitukseen tuli parikymmentä vastausta. Tämä oli pointtini.

Harva pelkästään penis ja seksielämä on, kyllähän niillä ihmisillä muutakin on ja voivat olla muilla osa-alueilla jotain aivan muuta.
Omissakin kavereissa paljon tuollaisia miehiä, mutta ei niistä sitä uskoisi, jos ei tietäisi.

Edelleen kuitenkin väittäisin, että vähemmistö miehistä menee "reikää tarjolla" -ilmoitukseen välittämättä mitään kohteen itsensä ominaisuuksista. Miehet eivät ole "konemaisia". Yleensä naisten suusta tulee väite, että mies suhtautuisi naiseen seksikoneena ilman tunteita, persoonaa, jne. jne. Tällainen nainen ei minusta oikeasti ole tutustunut miehiin.

[QUOTE="mies";28302031]Nyt tuli taas niin paljon olkiukkoja minusta etten viitsi vastata :)[/QUOTE]

Ei kannatakaan jos ei ole vastaperusteluja. Olet jo tuonut itsesi hyvin ilmi ketjussa. :)

Katsos kun kaikki naiset eivät epätoivoisesti hae parisuhdetta ja siksi "antaudu" suurin toivein seksiin sellaisen saadakseen. Itse en näe että saisin parisuhteesta mitään lisää elämääni. Minulla on ystäviä, oma rauha omassa kodissa ja taloudellisesti turvattu elämä. Mitään riippakiveä en kaipaa, mutta seksiä toki, sitäkin ainoastaan omilla ehdoillani.

Oma ex-miesystäväni sanoi kerran mua petettyään, että oikeestaan on mukavampi naida kun ei oo mitään tunteita toista kohtaan, voi antaa mennä mistään välittämättä...

[QUOTE="mies";28302031]Nyt tuli taas niin paljon olkiukkoja minusta etten viitsi vastata :)[/QUOTE]

Minusta tuntuu, että ne olkiukot vaan törmäilee toisiinsa siellä sun pienessä päässäsi :)

Senpä takia sulle on enää turha vastata yhtään mitään. Mutta jos joskus haluat tietää, miksi olet yhä sinkku, niin vastaus löytyy kun käyt lukemassa näitä sun järjen riemuvoitto -kommenttejasi... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö?;28302059:
Eli miehet ovat mielestäsi parempi ja fiksumpi sukupuoli...ko?

Ei toki, vain hieman erilainen yleisesti. Yksilötasolla taas mikään yleistys ei päde, siksi sanotaankin "poikkeus vahvistaa säännön" tai Twainin sanoin "all generalizations are false, including this one" :)

Muuta en osaa sanoa, mutta tämä pätee aina: Mies ottaa kyllä yhteyttä jos on kiinnostunut.

Jos ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut, edes seksistä. Niin se vaan menee. :) Ei niin kiire ole, etteikö ehdi soittamaan tai viestittämään jos todella olit jotain spesiaalia. Odottele vaan, kohta selviää miten on, tänään viimeistään ottaa yhteyttä jos on todella kiinnostunut.

Muuta en osaa sanoa, mutta tämä pätee aina: Mies ottaa kyllä yhteyttä jos on kiinnostunut.

Jos ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut, edes seksistä. Niin se vaan menee. :) Ei niin kiire ole, etteikö ehdi soittamaan tai viestittämään jos todella olit jotain spesiaalia. Odottele vaan, kohta selviää miten on, tänään viimeistään ottaa yhteyttä jos on todella kiinnostunut.

Ei mies aina ota, vaikka kuinka olisi kiinnostunut, mutta ap:n kaltaisessa tilanteessa luulisi ottavan, kun kerta on jo lähikontaktiinkin päässyt.

Kaikki ei tosin ota siltikään. :D
(Ap:n case kuulostaa tosin omiin korviini vahvasti siltä, ettei mies missään vaiheessa ajatellutkaan ap:ta muuna kuin seksuaalisena tyydytyksenä ja hauskanpitona..)

Sä vastaat aina tämän saman kun tajuat että joku on oikeassa tai osuu oikeaan sun suhteesi, naurettavaa. :D Jos joku viesti on susta turha, älä noteeraa sitä mitenkään. Noin kommentoimalla annat suoraan viesti "nyt pistit jauhot suuhun, en osaa oikein vastata tuohon mitään".

Yhteistyössä