Onkohan moni musta oikeesti ilkeä harmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vuoden Mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ville";29549418]On sillä vaikkei olis mitään sanottavaakaan.[/QUOTE]

Sulla on aina niin hyviä kommentteja ja tosi hyviä sellaisia, oi master miten musta tulis sun kaltainen? Kerro salaisuutesi palsta menestykseesi.

Myönnän että välillä tekis mieli harmautua ja kirjoittaa ilkeitä asioita mitä en muuten kehtais. Mutta oon kaikesta huolimatta pitäytynyt siinä linjassa etten kirjoita palstalle mitään mitä ei omalla nimimerkillä voi kirjottaa. Mikäli tästä joskus luovun niin lopetan palstailun kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549432:
Sulla on aina niin hyviä kommentteja ja tosi hyviä sellaisia, oi master miten musta tulis sun kaltainen? Kerro salaisuutesi palsta menestykseesi.

Mun kaltaistani susta ei tule ikinä, on se sitten ilkeys tai älykäs kuittailu. Jälkimmäistä sinulla ei ole, ensimmäistä voit opetella.

[QUOTE="ville";29549450]Mun kaltaistani susta ei tule ikinä, on se sitten ilkeys tai älykäs kuittailu. Jälkimmäistä sinulla ei ole, ensimmäistä voit opetella.[/QUOTE]

No sun mielestä täällä kaikki eri mieltä ovat on siiderivalaita joten sun mielipiteet ei kiinnosta.

Mä oon joskus vähän pelleillyt keksimällä jotain outoja aloituksia. Joskus joku on tunnistanut, mutta ei aina. Viimeisimmästä provosta oon ihan ylpeekin, kun kukaan ei keksinyt ehdottaa että se on mun tekemä.

Anteeks ny.

Oon mä joskus ollut inhottava ihan näin "mustanakin", mutta harmaana myös.
Kännykällä surffatessa olen lähes aina harmaana muutenkin, kun en jaksa kirjautua kosketusnäytöllä (tietokone kirjautuu itsestään).

Siitä ei kyllä oo iloa jos ittensä kanssa keskustelee, makeinta on kun muut vastaa ja jos saa ne vielä ärsyyntymään niin ihan bueno. :)

Mutta liika ilkeet jutut ei oo kivoja. Eikä kauhea haukkuminen tai vainoaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549486:

*selaa Tiimari vihkoa* :laugh:

Jostain semmosesta mut muistaakseni tunnistettiin kun olin muka joku äijä ja valitin että naiseni haisee alhaalta kalalle... Taisin siinä arvella että jostain merenneitoutumisesta on kyse ja sit joku tunnistikin. Ei ois pitänyt kirjottaa sitä merenneitojuttua siihen. Jos nyt oikein muistan.

Eikö sitä mielipidettä voi sanoa mustanaki?

Jotkut ei vissiin uskalla ilkeillä nimimerkillä ja "pilata mainettaan". Tai kysyä jotain nolompaa, koska se liitettäisiin sitten aina siihen nimimerkkiin.

Mä oon ajatellu samallailla ku Kahvikirahvi, että kirjoitan nettiin vaan sellasta, jota voin kirjottaa nimimerkillä ja/tai omalla nimelläni. En edes muista, koska olisin viimeksi kirjoittanu ilman nimimerkkiä niin, etten olisi laittanut nimikenttään "pg" tai "pg harmaana".

Yhteistyössä