V
"väsynyt"
Vieras
Mulla on puolenvuoden ikänen laps ja raskausaika sujui tosi hyvin! mut nyt tuntuuu et oon ollu tosi herkillä kokoajan.. saatan eka olla ilonen ja sit ihan yhtäkkiä tulee tosi paska fiilis ja itku tulee..
olen yksinhuoltaja ja meillä ei vielä oo omaa asuntoa kun on niin paljon hakijoita et ei vaaan yksinkertasesti SAA asuntoa.. jo yli puolvuotta oooteltu.. Asutaaan sellasessa asuntolassa nyt missä meillä on oma yksiö. Nyt on ruvennu ahdistamaan se kämppä kun tää asuntola on sellanen et siellä on valvojia ja ne tulee ihan omilla avaimilla aina sinne asuntoon ja vahtii ku kapista rottaaa
nyt tultiin muksun kanssa mutsille yöks ja täältäkin ollaan meitä heti pois ajamassa.. tuntuu ettei kukaan enää välitä ja kaikki on ihan turhaa paskaa!!!! Välillä kun itken nii mietin itsemurhaa joka saa mut pelästymään koska en ikinä vois tehä sitä sillä mun lapsi tarvitsee mua.. pitäs vaan olla vahva mut kun en enää tiedä kauan jaksan esittää :'(
Parhaalle ystävälleni oon tästä kertonu mut muille en.. antoi ystävän neuvon ja kehotti kertomaan seuraavassa neuvolassa näistä fiiliksistä mut oon niin pelkuri että tuskin uskallan.
Pelottaa et menee vielä pahemmaksi ja kohta en oikeesti jaksa enää MITÄÄN..
Parhaalle ystävälleni oon tästä kertonu mut muille en.. antoi ystävän neuvon ja kehotti kertomaan seuraavassa neuvolassa näistä fiiliksistä mut oon niin pelkuri että tuskin uskallan.
Pelottaa et menee vielä pahemmaksi ja kohta en oikeesti jaksa enää MITÄÄN..