Onkohan mulla salarakas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Eräs mies vetää mua puoleensa ja tiedän tän miehen tunteet mua kohtaan...tää mies on myös varattu ja aina kun se on kotonaan yksin niin se pyytää mut kylään...ollaan oltu sängyssä,suudeltu yms...Nytki se soitteli ja pyyti illalla käymään jos ei mulla oo muuta...

tossa ei oo kyllä todellakaan mitään ihkuu, kun varattujen miesten kanssa vehtaa. mailmassa kyllä niitä vapaitakin miehiä piisaa, ettei toisten miehiin tarvi koskea!!!

"tää mies on MYÖS varattu"..eli olet itsekin varattu? Mitäs järkeä tässä on? Eikös ole helpompaa ensin erota ja sitten aloittaa uusi suhde...koskee iha nkaikkia. Sinähän et ole mikään "salarakas" vaan VAKIPANO =D Haha ;)

Sulla on nyt sellanen tilanne, että oot periaatteessa paitsi hajoittamassa toisen perhettä (ehkä omaasikin)..ja tuota..näin nätisti sanottuna, jos saat ja kunnolla turpaan, niin ihan oma moka. Itse ainakin kävisin, rauhallisesta luonteestani huoilmatta, vetelmässä kunnolla turpaan tämmösiä horatsuja. Ei minkäänlaista sääliä löydy, koska näistähän ei käytännössä saa mitään tuomioita. Että otappa huomioon, että kovin moni nainenKAAN ei ole kovin mukava. Ja jos sulla on mies, niin se käy kyllä melkeen 80% vetämässä vielä pahemmin turpaan tätä miestä..kannattaa oikeesti miettiä edes tätä väkivallan uhkaa, jos ei muuta osaa ajatella.

Onneksi ei ite tartte ajatella noita, mutta voisin kyllä käydä jonku puolesta vähän mäiskimässä jos tarvetta tulee.

eikö pettäjät mieti ollenkaan miltä petetyistä ja hajoavista perheistä tuntuu?
eikös asioita voisi hoitaa vähän tahdikkaammin. Jos ette nykyisten puolisoidenne kanssa viihdy niin hoitakaa ero kunniallisesti alta pois ja sitten saatte mun puolesta vehdata just niin paljon ku huvittaa.

Yhteistyössä