Onkohan mulla tavallista voimakkaamman hajuinen alapää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis päivän aikana alkaa haiskahtamaan. Onkohan vaan hikinen pesä... Kyllä mä sen kakan jälkeen pesen, joten joka päivä se vettä näkee. Joka pisun jälkeenkö te suihkuttelette alapään?

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eikö joka päivä käydäkin suihkussa/pesulla :o

En käy suihkussa ihan joka päivä. Onko se todellakin niin :o, kauhistuttavaa. Pesulla käyn normaalisti.

No siis missä peset jos et suihkussa?
En haluais sua viereen bussissa...

Mä en ole sitten kouluaikojen slummaillut missän bussissa, joten älä huoli. Käyn suihkussa jotain 3-5 krt viikossa. En joka päivä.

Siis päivän aikana alkaa haiskahtamaan. Onkohan vaan hikinen pesä... Kyllä mä sen kakan jälkeen pesen, joten joka päivä se vettä näkee. Joka pisun jälkeenkö te suihkuttelette alapään?

Tarvittaessa kyllä. Ainakin kuumina kesäpäivinä, ja menkkojen aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
No eikö joka päivä käydäkin suihkussa/pesulla :o

En käy suihkussa ihan joka päivä. Onko se todellakin niin :o, kauhistuttavaa. Pesulla käyn normaalisti.

No siis missä peset jos et suihkussa?
En haluais sua viereen bussissa...

Mä en ole sitten kouluaikojen slummaillut missän bussissa, joten älä huoli. Käyn suihkussa jotain 3-5 krt viikossa. En joka päivä.

Okei, eli olet maalainen. :D Ihan hyvä vaan että pysyt siellä haisemassa. :D

Kunhan provoilin nähdäkseni kuinka moni hyökkää alapääketjuun, ja vielä pätemään! :laugh: :laugh: Helevetin urpot.... Hiih hih hih hii...

Tämä osoittaa taas sen, että jos jotain tärkeetä kysyy, niin saa hädin tuskin kaks vastausta, mutta jos on alapääjuttuja, vaikka kuinka tyhjänpäivästä niin kaikki hyökkää joukolla paikalle.

Mutta joo. Jatkakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kunhan provoilin nähdäkseni kuinka moni hyökkää alapääketjuun, ja vielä pätemään! :laugh: :laugh: Helevetin urpot.... Hiih hih hih hii...

Tämä osoittaa taas sen, että jos jotain tärkeetä kysyy, niin saa hädin tuskin kaks vastausta, mutta jos on alapääjuttuja, vaikka kuinka tyhjänpäivästä niin kaikki hyökkää joukolla paikalle.

Mutta joo. Jatkakaa.

Nää, haisee sulla kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta joo. Jatkakaa.

Nää, haisee sulla kuitenkin.

Haisee tai ei, niin ainakin tiedämme, että täydellisen äidin kuuluu kuurata pimppi joka pisulla ettei bussissa haise :laugh:... Hih, olispa pokka pitänyt pidempään.

Ihmiset muuten huolehtii tosi huonosti hygieniastaan. Ruuhkabussit on välillä sietämättömiä, kun erilaisten ihmiseritteiden lemu leijuu... puhumattakaan hisseistä yms. Niin että muistakaa suihkutella edes se pimpero, sinäkin ap!

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Vaikkei käy suihkussa, niin toki se alapää pestään pari kertaa päivässä.

ei muute suositella (terveysalan ammattilaiset) muuta kuin yhden kerran päivässä pestävän. paitsi menkkojen aikana ja muissa "poikkeustapauksissa". eikä pesuaineita. menee luonnolliset "suojat" muuten veks =tarpeellinen bakteeritoiminta sekasin ja voi tulla herkemmin tulehuksia tm..

Yhteistyössä