onkohan pikkusisko raskaana..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himmeli

Vieras
arvuutellaan että tuleeko musta täti ihminen..
on ennenkin ollut ilman ehkäisyä,mutta ilman tulosta. sillon elämäntavat olivat kamalan huonot. nyt ollut pidempään terveellisellä ruokavaliolla ja urheillut ja myös stressi väistynyt. kuukautiset on ollu säännölliset ja nyt ne on 2 päivää myöhässä. joo,vasta kaksi päivää. teki kuitenkin testin päivää ennen kuukautisten alkamispäivää ja se näytti negatiivista. testi oli mun käsityksen mukaan aika herkkä testi,sellainen kasetti testi.

Ensimmäinen ajatus mikä mun päähän tuli oli se, et mitä sä tääl selostat toisen asioita, vaik harmaana ilman tunnistus mahdollisuutta kirjoitatkin.. Noh toivotaan et on tärpännyt

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ensimmäinen ajatus mikä mun päähän tuli oli se, et mitä sä tääl selostat toisen asioita, vaik harmaana ilman tunnistus mahdollisuutta kirjoitatkin.. Noh toivotaan et on tärpännyt

voi vittu sentään..ihan kuule aikani kuluks haluan arvuutella että tuleeko musta täti. kukaan ei tunnista täälä yhtään ketään ja mistä sä tiät puhunko vaikka itsestäni...jos vaikka mun siskosta tulisikin täti.

Heh, mä en koskaan voinu tommosia ajatellakaan et apua, menkat on myöhässä, kun kierto oli niin epäsäännöllinen :D vasta siinä vaiheessa kun oli 10 päivää "myöhässä" ajattelin et nyt vois olla jotain, mutta eipähän siinä koskaan mitään ollu ennen kun oli tarkotuskin, ja sillon tiesin oireilusta jo muutenkin että niitä menkkoja ei tuu näkymään...

kaikki mitä jossain puhuu, tai arvuuttelee tai yleensäkki mainitsee jostain jostain on juoruilua....tälläiseen olen törmännyt. ai niin vielä unohtu..jos jostain mainitsee oman mielipiteensä niin sekin on paskan puhumista selän takana....

toivottavasti siskosi on raskaana. mulla testi näytti + vasta 8viikolla. (tosin la siirtyi sitten 2vkoa eteenpäin) kärsivällisyyttä vain..

Yhteistyössä