Onkohan rehellistä toimintaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä sanotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä sanotta

Vieras
Voiko jättäa autoa vaihtaessa liikkeelle kertomatta joistain sellaisista vioista, joita ei tiedä nimeltä mutta kuuluu esim jotain kolinaa tms jostain. Autoliike on nähnyt auton ja luvannut antaa siitä tietyn verran hyvitystä toiseen autoon. Tiettävät viat mies oli kertonu (lukot rikki) , mutta muutakin todennäkoisesti on... Pitääköhän meijän korjata tuo auto ennen vaihtoa? (Kuukausi sitten meni kyllä katsastuksesta ihan läpi)

Jos sitä miettii, että ite ostat vaihtoauton ja siinä olisikin joku vika, eikä sitä ole kerrottu, niin miltä se sinusta tuntuisi? Sitä voi aina miettiä. Itse olen sen verran rehellinen, että kertoisin varmasti kaikki viat.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos sitä miettii, että ite ostat vaihtoauton ja siinä olisikin joku vika, eikä sitä ole kerrottu, niin miltä se sinusta tuntuisi? Sitä voi aina miettiä. Itse olen sen verran rehellinen, että kertoisin varmasti kaikki viat.

Siinä on vaan se, ettei me tiedetä noita muita vikoja :/ Niitä ei löytyny huollossakaan. Mutta jostai syystä kolisee...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No tietenkin jätät kertomatta. Luuletko, että autoliikkeetkään rehellisin keinoin käytettyjä eteenpäin kauppaa?
Siihen se autokaupan rehellisyys perustuukin että ihmiset jättävät vaihdokkinsa valehdellen vioista muka tietämättömyyttään ja saavat samoista syistä autokauppaan hylätyn suuren remontin tarpeessa olevan laitteen alleen hieman itsepetosta sivuttaen ettei uudehkossa hankinnassa mitään voi olla vikana

:laugh:

Ajat auton liikkeeseen, otat rahat ja hymyilet.
Ne autokauppiaat ovat varsinaisia ketkuja, itse en potisi tuossa kohtaa yhtään huonoa omaatuntoa. Eri asia on, jos kaverille myy.

Yhteistyössä