Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:...kun leipoo tähän aikaan illasta lusikkaleipiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kiitos! :hug:
En yhtään enää muistanut, että mulla on rahkapiirakka uunissa. Lievsti tuli kiire kun tämän viestin avasin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kiitos! :hug:
En yhtään enää muistanut, että mulla on rahkapiirakka uunissa. Lievsti tuli kiire kun tämän viestin avasin
![]()
Ehdit kuiten ajoissa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laitatko lusikkaleipien välii hilloa vai marmelaadia?
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kiitos! :hug:
![]()
Ehdit kuiten ajoissa?
Jeps! Ja siitä tulee kyllä koko kunnia sinulle:flower: ! Huomenna herkuttelaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kiitos! :hug:
![]()
Ehdit kuiten ajoissa?
![]()
Totta sä mulle sit palan laitat tulemaan, vaikka liitetiedostona?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Kiitos! :hug:
![]()
Ehdit kuiten ajoissa?
![]()
Totta sä mulle sit palan laitat tulemaan, vaikka liitetiedostona?![]()
*leikkaa palan* Klik... Nyt on tulossa vahdi postias!