Onkohan tää jotain tulehdusta vai kuuluuko asiaan?(alapääasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk mitä asiaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk mitä asiaa...

Vieras
Hormonikierukan myötä tuo valkovuoto on lisääntynyt huomattavasti,se kait kuuluu asiaan?Mutta nykyään haisee ihan karseelle alapää,oikein lemahtaa kun housut laskee,jo näin päivällä vaikka aamulla pesty ja vaihdettu puhtaat vaatteet.Lopetin pikkuhousunsuojan käytönkin kun aattelin,että jotenki siinä hautuu ja alkaa haisemaan,mutta eipä ole auttanut.Ja välillä saattaa tulla semmoisia lorahduksia ja/tai pieniä kelta-vihreitä klimppejä...Pitäiskö käydä näyttään?Hiivaa on joskus ollu,nyt ei ole sitä kun ei kutise.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
eikös sitä hiivaa voi olla vaikkei kutisiskaan.
Mä en henk.koht. tiedä, mut näin oon jostain lukenu.

Oiskohan haittaa jos kokeilis sitten apteekista hiivakuuria,jos auttais?Ja jos ei niin sitten menis näyttään?

Tulehdukselta kuulostaa! Itellä ollu joskus sitkeäkin tulehdus joka todella haiskahtaa. Hiiva ei mun kokemuksen mukaan haise... hiivasta tulee valkoista töhnää ei keltavihreetä. Kokeile Lactal maitohappoputkiloita ja jos ei auta niin lääkäriin! Mulla monesti ne auttanut.

bakteeriperäinen emätintulehdus, veikkaan myös. haju on oikeasti aika hirveä.Lactalin lisäksi ilman reseptiä saatavat maitohappobakteerikapselit toimivat myös, esim gyno caps. jos ne ei auta niin sitten reseptilääkkeet, jotka on aika vahvoja.sen kuurin jälkeen kannattaa käyttää nuita kapseleita muutama päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja nunnu:
bakteeriperäinen emätintulehdus, veikkaan myös. haju on oikeasti aika hirveä.Lactalin lisäksi ilman reseptiä saatavat maitohappobakteerikapselit toimivat myös, esim gyno caps. jos ne ei auta niin sitten reseptilääkkeet, jotka on aika vahvoja.sen kuurin jälkeen kannattaa käyttää nuita kapseleita muutama päivä.

Siis nuita saa apteekista ilman reseptiä?Ja niitä laitetaan alapäähän kuten hiivalääkkeitäkin?Miten nopeesti nuo auttaa jos auttaa?

Yhteistyössä